Analiza oferty kart kredytowych skierowanych do studentów
10 października 2015
Wstęp ……….. 4
Rozdział 1.
Zagadnienia teoretyczne kart kredytowych
1.1. Geneza i pojecie kart kredytowych ……….. 6
1.2. Rodzaje i funkcje kart kredytowych ……….. 16
1.3. Zalety i wady kart kredytowych……….. 19
Rozdział 2.
Wykorzystanie kart kredytowych przez gospodarstwa domowe w Polsce.
2.1. Statystyka posiadania kart kredytowych ……….. 23
2.2. Uzytecznosc kart platniczych w gospodarstwach domowych ……….. 29
2.3. SWOT ofert banku PKO BP Oddzial Rzepin ……….. 36
Rozdział 3.
Analiza rynku kart kredytowych skierowanych do studentów na podstawie wybranych banków
3.1. Charakterystyka oferty wybranych banków oferujacych badane produkty ……….. 42
3.2. Opis produktu skierowanego dla studentów miasta Gorzowa Wlkp. ……….. 44
3.3. Porównanie i analiza oferty wybranych banków ……….. 46
3.4. Kierunki doskonalenia oferty wybranych banków……….. 49
Podsumowanie i wnioski ……….. 56
Bibliografia ……….. 57
Spis tabel ……….. 60
Spis rysunków ……….. 61
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|