Analiza oplacalnosci banku plynaca z oszczednosciowych produktów bankowych
10 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Oszczednosciowe produkty bankowe
1.1 Pojęcie banku i jego funkcje
1.2 Produkty oszczednosciowe
1.2.1 ROR
1.2.2 Konta oszczednosciowe
1.2.3 Lokata
1.2.4 Fundusze strukturyzowane
1.2.5 Fundusze inwestycyjne
1.2.6 Obligacje
Rozdział II
Oplacalnosc oszczednosciowych produktów bankowych
2.1 Pojęcie oplacalnosci i efektywnosci
2.2 Rentownosc oszczednosciowych produktów bankowych w stosunku do ryzyka klienta i banku
2.3 Problem oplacalnosci oszczednosciowych produktów bankowych
Rozdział III.
Analiza sprzedaży produktów oszczednosciowych na przykładzie mBanku
3.1 Charakterystyka produktów oszczednosciowych banku
3.2 ROR
3.2.1 Konta oszczednosciowe
3.2.3 Lokata
3.2.3 Fundusze strukturyzowane i fundusze inwestycyjne
3.2.4 Obligacje
3.2.5 Struktura sprzedazy
3.2.6 Dynamika sprzedazy
3.3 Rentownosc sprzedazy
Rozdział IV
Ocena działalności mBanku
4.1 Analiza oplacalnosci banku w oferowaniu oszczednosciowych produktów bankowych
4.2 Korzysci klientów banku korzystajacy z oszczednosciowych produktów bankowych
Podsumowani i wnioski koncowe
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|