Analiza strategii content marketingu zróżnicowanych narzędzi promocji w internecie na przykładzie firmy X

22 lutego 2023 0 Przez administrator


Wstęp …………5

Rozdział 1
Marketing internetowy – istota i zastosowanie
1.1. Pojęcie marketingu internetowego …………8
1.2. Zasada działania i zastosowanie marketingu w internecie………… 11
1.3. Potencjał prowadzenia działań promocyjnych w sieci — statystyki………… 14
1.4. Narzędzia wykorzystywane w e-marketingu………… 19

Rozdział 2
Rola content marketingu w rozwoju przedsiębiorstwa i relacjach z klientami
2.1. Content marketing jako narzędzie marketingowe …………23
2.2. Czynniki wpływające na skuteczność content marketingu …………27
2.3. Znaczenie marketingu treści w budowaniu wizerunku firmy …………32

Rozdział 3
Charakterystyka przedsiębiorstwa x
3.1. Główny zakres działania przedsiębiorstwa X………… 36
3.2. Działalność budująca rozpoznawalność firmy …………39
3.3. Działania z zakresu marketingu internetowego realizowane przez przedsiębiorstwo………… 42

Rozdział 4
Analiza strategii marketingowej firmy X
4.1. Metodologia badań …………45
4.2. Efektywność wykorzystywanych narzędzi promocji w Internecie w latach 2021-2022 …………47
4.2.1. Kampania mailowa …………47
4.2.2. Sklep/księgarnia firmy X …………54
4.2.3. Portal informacyjny………… 64
4.2.4. Fundacja………… 73
4.2.5. Facebook, YouTube, Instagram, Twitter …………77
4.3. Możliwości wdrożenia działań usprawniających budowanie marki i pozyskiwanie klientów za pomocą kanałów internetowych …………82

Zakończenie …………85
Bibliografia …………88
Spis rysunków………… 93
Spis tabel …………94
Spis wykresów………… 95