Animacja 3D I model złożeniowy pistoletu Walther P83 w programie3DS MAX
5 marca 2019
Wstęp………. 3
Rozdział 1.
Pojęcia animacji komputerowej
1.1 Rodzaje animacji………. 5
1.1.1. Animacja 2D jako pierwszy rodzaj animacji komputerowej ……….5
1.1.2. Animacja 3D jako drugi rodzaj animacji komputerowej………. 8
1.1.3. Zastosowanie Renderingu w animacji komputerowej ……….9
1.2. Zastosowanie animacji w:………. 10
1.2.1. Grach komputerowych ……….10
1.2.2. Filmach ……….11
Rozdział 2.
Metody modelowania 3D
2.1. Modelowanie podstawowe ……….12
2.2. Modelowanie złożone ……….13
2.2.1. Czym są obiekty typu Editable Poly i Editable Mesh ……….13
2.2.2. Czym są obiekty typu Patch ……….14
2.2.3. Czym są obiekty typu NURBS ……….15
Rozdział 3.
Modelowanie w 3D Studio MAX Poszczególnych elementów
3.1. Modelowanie magazynka pistoletu Walther P83………. 17
3.2. Modelowanie szkieletu pistoletu Walther P83……….23
3.3. Modelowanie zamka pistoletu Walther P83………. 33
3.4. Modelowanie sprężyny oporowo-powrotnej pistoletu Walther P83………. 40
4. Tworzenie animacji załadowania pistoletu Walther P83 ……….42
Zakończenie………. 46
Wykaz literatury ……….47
Spis rysunków ……….48
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|