Audyt wewnętrzny jako element doskonalenia systemu zarządzania w firmie

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Audyt oraz jego cele w zarządzaniu przedsiębiorstwem

1.1. Charakterystyka systemów zarządzania
1.2. Podstawowe wytyczne formułowania systemu zarządzania jakością
1.3. Audyt wewnętrzny jako element doskonalenia systemu zarządzania jakości


Rozdział 2
Audyt w świetle nauk o zarządzaniu

2.1. Audyt oraz jego istota dla zarządzania
2.2. Teoretyczne podstawy Zintegrowanego Systemu Zarządzania
2.3. Charakterystyka procesu przeprowadzania audytów wewnętrznych


Rozdział 3
Metodyka prac audytowych na przykładzie audytu Laboratorium Inżynierii Lądowej

3.1. Planowanie oraz przeprowadzenie audytów
3.2. Raport z audytów oraz działania poaudytowe – prezentacja rzeczywistych przypadków


Podsumowanie
Spis literatury
Spis rysunków i tabel
Załączniki