Autorytet nauczyciela we współczesnej szkole.
6 marca 2019
Wstęp………..4
Rozdział I.
Szkoła współczesna i zachodzące w niej procesy w świetle literatury i dokumentów………..7
1.1 Wpływ procesu globalizacji na zmianę reform………..7
1.2 Funkcjonowanie współczesnej szkoły w procesie reform edukacyjnych………..15
1.3 Cele i zadania współczesnej edukacji………..18
1.4 Kształcenie przyszłych nauczycieli………..22
Rozdział II.
Uwarunkowania pozycji nauczyciela we współczesnej szkole………..26
2.1 Rola nauczyciela………..27
2.2 Osobowość i kompetencje nauczyciela………..30
2.3 Autorytet nauczyciela………..38
2.4 Rozwój zawodowy nauczyciela………..43
Rozdział III.
Metodologiczne podstawy badań………..47
3.1 Problemy, hipotezy, zmienne i wskaźniki badawcze………..47
3.2 Metody, techniki i narzędzia badawcze………..53
3.3 Opis środowiska badawczego………..58
Rozdział IV.
Funkcjonowanie współczesnej szkoły w świetle badań własnych………..60
4.1 Postawy nauczycieli wobec zachodzących w szkole procesów………..60
4.2 Podsumowanie i wnioski końcowe………..68
Rozdział V.
Opinia uczniów i rodziców o autorytecie nauczyciela w analizie wyników badań własnych………..70
5.1 Wzorzec idealnego nauczyciela w opinii uczniów………..70
5.2 Postrzeganie autorytetu nauczyciela w świetle opinii rodziców………..79
5.3 Podsumowanie i wnioski końcowe………..86
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|