Badanie właściwości eksperymentalnego filtra cząstek stałych pokrytego materiałem katalitycznym

10 listopada 2019 0 Przez administrator

1. Wstęp

1.1 Początki silników
1.2 Ropa naftowa
1.3 Zanieczyszczenie powietrza a normy emisji spalin
1.4 Idea downsizingu
1.5 Wpływ charakterystyki uniwersalnej na zmniejszenie zużycia paliwa
1.6 Doładowanie silników


2. Szkodliwe składniki spalin

2.1 Cząstki stałe
2.2 Tlenek węgla
2.3 Węglowodory
2.4 Tlenki azotu
2.5 Dwutlenek węgla


3. Cel pracy

4. Test nedc oraz stanowisko badań

4.1 Test NEDC
4.2 Hamownia dynamiczna
4.3 Analizatory


5. Obiekty badań

5.1 Silnik
5.2 Zaimplementowany pojazd
5.3 Układ wylotowy


6. Wyniki badań

Podsumowanie
Bibliografia