Badanie właściwości eksperymentalnego filtra cząstek stałych pokrytego materiałem katalitycznym

1. Wstęp

1.1 Początki silników
1.2 Ropa naftowa
1.3 Zanieczyszczenie powietrza a normy emisji spalin
1.4 Idea downsizingu
1.5 Wpływ charakterystyki uniwersalnej na zmniejszenie zużycia paliwa
1.6 Doładowanie silników


2. Szkodliwe składniki spalin

2.1 Cząstki stałe
2.2 Tlenek węgla
2.3 Węglowodory
2.4 Tlenki azotu
2.5 Dwutlenek węgla


3. Cel pracy

4. Test nedc oraz stanowisko badań

4.1 Test NEDC
4.2 Hamownia dynamiczna
4.3 Analizatory


5. Obiekty badań

5.1 Silnik
5.2 Zaimplementowany pojazd
5.3 Układ wylotowy


6. Wyniki badań

Podsumowanie
Bibliografia

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto