Celebryci jako nowa kategoria sfery publicznej wytworzona przez system medialny

24 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp.

Rozdział I
Funkcjonowanie rynku mediowego w Polsce w zakresię kreowania celebrytów.

1.1. Polski rynek medialny zwiazany z kreowaniem i funkcjonowaniem w przestrzeni publicznej cele brytów.
1.2. Kim sa celebryci? Kryteria wartosciowania tej grupy.
1.3. Dwie kategorie celebrytów.
1.3.1. Celebryci których popularnosc jest zwiazana z wykonywanym zawodem i umiejetnosciami)
1.3.2. Celebryci znani z tego ze sa znani


Rozdział II
Rola celebrytów w społeczenstwie

2.1.Celebryci jako wspólczesni bozkowie w dobie konsumpcjonizmu
2.2.Strategie marketingowe cele brytów celu medialnego zaistnienia oraz w celu funkcjonowania w mediach
2.3.Spoleczny odbiór celebrytów.


Rozdział III
Internetowy serwis plotkarski – nowe zjawisko na polskim rynku medialnym

3.1. Polskie kolorowe magazyny plotkarskie
3.2. Celebryci w tabloidach czyli kreowanie medialnej rzeczywistosci.
3.3. .Internetowe portale plotkarskie funkcjonujace na obecnym rynku mediowym


Rozdział IV
Rola paparazzi w kreowaniu celebrytów

4.1. Celebryci kontra paparazzi
4.2. Procesy polskich celebrytów z tabloidami


Zakończenie.
Bibliografia