Celebryci jako nowa kategoria sfery publicznej wytworzona przez system medialny
24 października 2015
Wstęp.
Rozdział I
Funkcjonowanie rynku mediowego w Polsce w zakresię kreowania celebrytów.
1.1. Polski rynek medialny zwiazany z kreowaniem i funkcjonowaniem w przestrzeni publicznej cele brytów.
1.2. Kim sa celebryci? Kryteria wartosciowania tej grupy.
1.3. Dwie kategorie celebrytów.
1.3.1. Celebryci których popularnosc jest zwiazana z wykonywanym zawodem i umiejetnosciami)
1.3.2. Celebryci znani z tego ze sa znani
Rozdział II
Rola celebrytów w społeczenstwie
2.1.Celebryci jako wspólczesni bozkowie w dobie konsumpcjonizmu
2.2.Strategie marketingowe cele brytów celu medialnego zaistnienia oraz w celu funkcjonowania w mediach
2.3.Spoleczny odbiór celebrytów.
Rozdział III
Internetowy serwis plotkarski – nowe zjawisko na polskim rynku medialnym
3.1. Polskie kolorowe magazyny plotkarskie
3.2. Celebryci w tabloidach czyli kreowanie medialnej rzeczywistosci.
3.3. .Internetowe portale plotkarskie funkcjonujace na obecnym rynku mediowym
Rozdział IV
Rola paparazzi w kreowaniu celebrytów
4.1. Celebryci kontra paparazzi
4.2. Procesy polskich celebrytów z tabloidami
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|