Charakterystyka systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa X
23 czerwca 2020
Wstęp…….. 2
Rozdział I
Zarządzanie jakością – ujęcie teoretyczne
1.1 Geneza, istota, pojęcie jakości i zarządzania jakością…….. 4
1.2 Zasady zarządzania jakością ……..9
1.3 Metody i narzędzia zarządzania jakości ……..12
1.4 Pojęcie systemu zarządzania jakością ……..17
1.5 Modele zarządzania jakością ……..20
1.6 System zarządzania jakością ISO ……..23
Rozdział II
System zarządzania jakością ISO w przedsiębiorstwie X
2.1 Charakterystyka przedsiębiorstwa X ……..28
2.2 System zarządzania jakością i odpowiedzialność kierownictwa…….. 30
2.3 Zapewnienie zasobów, realizacja wyrobów ……..38
2.4 Monitorowanie, pomiar, analiza, doskonalenie……..42
2.5 Kontrola jakości w przedsiębiorstwie X ……..45
Rozdział III
Analiza systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie X
3.1 Organizacja i przebieg badań sondażowych oraz opis próby badawczej ……..48
3.2 Analiza opinii respondentów na temat systemu zarządzania jakością ISO…….. 55
3.3 Ocena systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie X ……..64
Zakończenie…….. 65
Bibliografia ……..67
Spis tabel, rysunków ……..69
Załącznik 1 ……..70
Oświadczenie ……..73
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|