Charakterystyka transportu intermodalnego na przykładzie firmy PKP CARGO S.A.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp.

Rozdział 1.
Charakterystyka transportu w ujęciu galeziowym

1.1.istota i klasyfikacja transportu
1.2. Charakterystyka, znaczenie i uwarunkowania poszczególnych galezi transportu
1.2.1. Transport samochodowy
1.2.2. Transport kolejowy
1.2.3. Transport wodny
1.2.3.1. Transport morski
1.2.3.2. Transport sródladowy
1.2.3. Transport lotniczy


Rozdział 2.
Proces transportu intermodalnego

2.1. Operator transportu intermodalnego
2.2. Intermodalne jednostki transportowe
2.2.1. Kontenery
2.2.2. Nadwozia wymienne i naczepy
2.3. Rodzaje przewozów intermodalnych
2.3.1. Przewozy szynowo-drogowe
2.3.2. Przewozy ladowo-promowe
2.3.3. Przewozy ladowo-morskie
2.4. Dokumentacja w przewozach intermodalnych
2.4.1. Fiata multiomodal transport bill of lading
2.4.2. Dokument przewozowy intercontainer
2.4.3. Dokumenty elektroniczne
2.5. Terminale intermodalne
2.5.1. Klasyfikacja i uwarunkowania terminali
2.5.2. Opis i charakterystyka terminali intermodalnych na przykładzie terminalu w Kutnie


Rozdział 3.
Funkcjonowanie transportu intermodalnego na przykładzie firmy PKP Cargo S.A oraz prognoza rynku intermodalnego na kolejne lata

3.1. Spólka pkp cargo s.a. Jako motor współczesnego 'intermodalu’
3.2. Rola pkp cargo s.a. W obsludze lancucha logistycznego
3.3. Strategiczny plan rozwoju pkp cargo s.a.
3.4. Prognoza rynku intermodalnego w pkp cargo s.a.


Zakończenie
Bibliografia



Zalacznik 1.
Obliczenia wykonane do przewozów intermodalnych (w tys. Ton) w modelu przyczynowo-skutkowym


Zalacznik 2.
Obliczenia wykonane do prognozy przewozów intermodalnyc
Ladunków na lata 2011-2018 (w tys. Ton) za pomoca metody holta


Zalacznik 3.
Obliczenia wykonane do prognozy przewozów intermodalnych
Ladunków na lata 2011-2018 (w tys. Ton) za pomoca metody trendu liniowego