Czas wolny dzieci w Szkole Podstawowej.
23 października 2015
Wstęp……….4
Rozdział 1.
Zagadnienie czasu wolnego w świetle literatury przedmiotu.
1.1 Pojęcie czasu wolnego……….5
1.2 Funkcje czasu wolnego……….9
1.3 Znaczenie czasu wolnego dla uczniów i sposób jego zagospodarowania……….17
Rozdział 2.
Rola rodziny w przygotowaniu dzieci do racjonalnego wykorzystywania czasu wolnego.
2.1 Definicja rodziny……….24
2.2 Funkcje rodziny……….29
2.3 Charakterystyka wspólczesnej rodziny………. 38
2.4 Organizacja czasu wolnego dziecka w rodzinie……….49
Rozdział 3.
Metodologiczne podstawy badan wlasnych.
3.1 Okreslenie przedmiotu i celu badan……….58
3.2 Sformulowanie problemów i hipotez badawczych……….60
3.3 Metoda, techniki i narzedzia zastosowane w badaniach ……….62
3.4 Przebieg badan i ich organizacja……….65
Rozdział 4.
Analiza materialu.
4.1 Charakterystyka badanej populacji ……….66
4.2 Analiza i interpretacja wyników badan……….67
4.2.1 Zakres czynnosci ucznia kazdego dnia z uwzglednieniem podzialu na godziny……….67
4.2.2 Obowiazki realizowane przez uczen w szkole i w domu?……….73
4.2.3 Ilosc czasu wolnego do dyspozycji ucznia………. ……….76
4.2.4 Sposób realizacji czasu wolnego jakie uczen preferuje najbardziej?……….78
4.2.5 Stopien wypelnienia czasu wolnego ucznia?……….81
4.2.6 Zajecia realizowane przez ucznia w szkole i na podwórku w czasię wolnym od zajec?……….85
Podsumowanie. Wnioski z badan………. 86
Bibliografie……….89
Spis tabel……….92
Spis wykresów………93
Zalaczniki (ankiety)………. 96
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|