Czas wolny dziecka w rodzinie i szkole (na przykładzie uczniów szkoły podstawowej)

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp
Rozdział I
Zagadnienie czasu wolnego w świetle lieratury przedmiotu

1.1. Pojęcie czasu wolnego……… 7
1.2. Funkcje czasu wolnego………10
1.3. Znaczenie czasu wolnego dla uczniów i sposób jego zagospodarowania………16


Rozdział II
Rola rodziny w przygotowaniu dzieci do racjonalnego wykorzystania czasu wolnego

2.1. Definicja rodziny………23
2.2. Funkcje rodziny………27
2.3. Charakterystyka współczesnej rodziny………33
2.4. Organizacja czasu wolnego dziecka w rodzinie………41

Rozdział III
Metodologiczne podstawy badań własnych

3.1. Określenie przedmiotu i celu badań ………48
3.2. Sformułowanie problemów i hipotez badawczych………50
3.3. Metoda, techniki i narzędzia zastosowane w badaniach………54
3.4. Przebieg badań i ich organizacja………57


Rozdział IV
Czas wolny w rodzinie i szkole w świetle badań własnych

4.1. Charakterystyka badanej populacji………59
4.2. Analiza i interpretacja wyników badań………62


Podsumowanie. Wnioski z badań………83
Bibliografia………86
Spis wykresów………89
Załączniki………90
Ankieta