Czas wolny uczniów klasy III szkoły podstawowej w percepcji rodziców.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Czas wolny w świetle literatury przedmiotu badań

1.1. Pojęcie i funkcje czasu wolnego
1.2. Główne formy i style spędzania czasu wolnego
1.3. Zadania rodziny w kształtowaniu się treści oraz formy czasu wolnego
1.4. Formy i metody organizowania czasu wolnego przez szkołę i inne instytucje społeczna

Rozdział II.
Metodologia badań własnych

2.1. Cel i przedmiot badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Zmienne i wskaźniki
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.5. Charakterystyka osób badanych i teren badań

Rozdział III.
Analiza wyników przeprowadzonych badań

3.1. Rodzaje i formy spędzania wolnego czasu przez dzieci
3.2. Wspólne spędzanie czasu wolnego rodziców z dziećmi
3.3. Rola i funkcje rodziny w organizowaniu czasu wolnego

Wnioski
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów
Aneks