Determinanty rozwoju bazy depozytowej w banku komercyjnym

 


Wstęp………3

Rozdzial I.
Źródła w sondowaniu działalności rynkowej podmiotów bankowych.

1. Wartość informacji marketingowej dla ekonomiki banku komercyjnego………6
2. Domena informacji marketingowej………8
3. Marketingowe badanie rynku………10


Rozdzial II.
Eksploracja struktury sprzedaży pasywów pracujacych sektora niebankowego.

1. Analiza struktury przyrostu sprzedazy………16
2. Analiza relatywnego przyrostu salda………39


Rozdzial III.
Penetracja neoklasycznych aspektów aktywnosci marketingowej.

1. Znaczenie poziomu stopy procentowej dla aktywizacji sprzedazy………44
2. Wpływ reklamy na postawy konsumentów………80
3. Waga czynnika promocji w utrzymaniu stabilnosci salda………88
4. Oddzialywanie zróznicowania oferty na sprzedaz………96


Rozdzial IV.
Zbieznosc jakosci swiadczenia usług ze sprzedaza depozytów.

1. Ciaglosc obslugi kasowej, jako determinanta sprzedazy………103
2. Sprawnosc swiadczenia usług w modelu tradycyjnym i pro partnerskim………118


Podsumowanie………125
Bibliografia………128


Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>