Determinanty rozwoju bazy depozytowej w banku komercyjnym


Wstęp………3

Rozdział I.
Źródła w sondowaniu działalności rynkowej podmiotów bankowych.

1. Wartość informacji marketingowej dla ekonomiki banku komercyjnego………6
2. Domena informacji marketingowej………8
3. Marketingowe badanie rynku………10


Rozdział II.
Eksploracja struktury sprzedaży pasywów pracujacych sektora niebankowego.

1. Analiza struktury przyrostu sprzedazy………16
2. Analiza relatywnego przyrostu salda………39


Rozdział III.
Penetracja neoklasycznych aspektów aktywnosci marketingowej.

1. Znaczenie poziomu stopy procentowej dla aktywizacji sprzedazy………44
2. Wpływ reklamy na postawy konsumentów………80
3. Waga czynnika promocji w utrzymaniu stabilnosci salda………88
4. Oddzialywanie zróznicowania oferty na sprzedaz………96


Rozdział IV.
Zbieznosc jakosci swiadczenia usług ze sprzedaza depozytów.

1. Ciaglosc obslugi kasowej, jako determinanta sprzedazy………103
2. Sprawnosc swiadczenia usług w modelu tradycyjnym i pro partnerskim………118


Podsumowanie………125
Bibliografia………128


Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto