Działalność fundacji World Wide Fund for Naturę – Światowego Funduszu na rzecz Przyrody w mediach

7 grudnia 2022 0 Przez administrator

Wstęp………..4

Rozdział I
Media społecznościowe.

1.1. Media społecznościowe – zarys historyczny………..7
1.2. Najpopularniejsze media społecznościowe w XXI wieku………..10
1.3. Pozytywne i negatywne oddziaływanie mediów społecznościowych………..13

Rozdział II
Wykorzystanie mediów społecznościowych w zakresie rozwoju organizacji non profit

2.1. Działania i rozwój wybranych organizacji non profit………..18
2.2. Media użytkowane przez fundację WWF………..23
2.3. Kampanie społeczne WWF w mediach………..27

Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1. Cele i hipotezy badawcze………..32
3.2. Metody, techniki, narzędzia badawcze………..32
3.3. Przebieg i organizacja badania………..33

Rozdział IV
Skuteczność działań fundacji WWF – analiza i interpretacja wyników badań własnych

4.1. Charakterystyka próby badawczej………..34
4.2. Wyniki badań………..37
4.3. Podsumowanie………..43

Zakończenie………..45
Bibliografia………..47
Spis rysunków………..53
Spis wykresów………..54
Spis tabel………..54
Aneks………..55