Dzieci nieakceptowane w klasię szkolnej
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Problem braku akceptacji w świetle literatury
1.1. Klasa szkolna jako grupa oraz środowisko wychowawcze ucznia
1.2. Moz1iwosci i ograniczenia zaspokojenia potrzeb dziecka w klasię szkolnej
1.3. Pozycja dziecka w klasie
Rozdział II
Diagnoza i korekta problemu braku akceptacji w klasię szkolnej
2.1. Wybrane podstawowe techniki badan socjometrycznych w świetle literatury
2.2. Zarys metod i technik korygujacych stosunki miedzy uczniami zachodzace w klasię szkolnej
2.3. Wpływ procesu komunikowania się na socjalizacje dziecka – zarys
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych
3.1. Problematyka badawcza
3.2. Zastosowanie technik badawczych
3.3. Miejsce i teren badan
Rozdział IV
Analiza zgromadzonego materialu
4.1. Charakterystyka badanej grupy
4.2. Analiza wyników technika Moreno 'Zgadnij kto w twojej klasie’
4.3. Charakterystyka indywidualnych przypadków
4.4. Podsumowanie badan i wnioski koncowe
Konspekty
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|