Dziecko z wada wzroku w szkole ogólnodostepnej – z perspektywy matki
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Niepelnosprawnosc w literaturze
1.1.Niepelnosprawnosc i jej klasyfikacje
1.2.Niepelnosprawnosc wzrokowa, definicje i rózne aspekty
1.3.Carakterystyka wad wzroku i podzial
1.4.Postrzeganie społeczne osób niedowidzacych
1.5.Charakterystyka niedowidzacych
Rozdział 2
Ksztalcenie dzieci z odchyleniami od normy
2.1.Podstawy prawne
2.2.Szolnictwo i kształcenie specjalne
2.3.Szkolnictwo specjalne dla niedowidzacych
2.4.Ksztalcenie integracyjne
2.5.Szkolnictwo ogólnodostepne
Rozdział 3
Funkcjonowanie dziecka niepelnosprawnego sensorycznie w srodowisku rodzinnym, społecznym na poszczególnych etapach rozwoju
3.1.Teren badan
3.2.Etapy Rozwoju Kasi
3.2.1.Okres ciazy i porodu
3.2.2.Okres do pierwszego roku zycia
3.2.3.Okres poniemowlecy
3.2.4.Okres dziecinstwa
3.2.5.Okres nauczania poczatkowego
Podsumowanie i wnioski……..75
Bibliografia
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|