Dziecko z wada wzroku w szkole ogólnodostepnej – z perspektywy matki

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Niepelnosprawnosc w literaturze

1.1.Niepelnosprawnosc i jej klasyfikacje
1.2.Niepelnosprawnosc wzrokowa, definicje i rózne aspekty
1.3.Carakterystyka wad wzroku i podzial
1.4.Postrzeganie społeczne osób niedowidzacych
1.5.Charakterystyka niedowidzacych


Rozdział 2
Ksztalcenie dzieci z odchyleniami od normy

2.1.Podstawy prawne
2.2.Szolnictwo i kształcenie specjalne
2.3.Szkolnictwo specjalne dla niedowidzacych
2.4.Ksztalcenie integracyjne
2.5.Szkolnictwo ogólnodostepne


Rozdział 3
Funkcjonowanie dziecka niepelnosprawnego sensorycznie w srodowisku rodzinnym, społecznym na poszczególnych etapach rozwoju

3.1.Teren badan
3.2.Etapy Rozwoju Kasi
3.2.1.Okres ciazy i porodu
3.2.2.Okres do pierwszego roku zycia
3.2.3.Okres poniemowlecy
3.2.4.Okres dziecinstwa
3.2.5.Okres nauczania poczatkowego


Podsumowanie i wnioski……..75
Bibliografia
Zalaczniki