Funkcje opiekuńczo- wychowawcze świetlicy na przykładzie świetlicy integracyjnej dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp.1

Rozdział I
Funkcje opiekuńczo-wychowawcze świetlicy na przykładzie świetlicy integracyjnej dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych w świetle literatury

1.1. Rodzina jako komórka wychowawcza oraz jej problemy………3
1.1.1. Pojęcie rodziny………3
1.1.2. Funkcje rodziny………5
1.1.3. Struktura rodziny………7
1.1.4. Rodzina dysfunkcyjna………9
1.1.5. Charakterystyka rodzin dysfunkcyjnych………11

1.2. Charakterystyka pracy opiekuńczo – wychowawczej świetlicy………16
1.2.1. Geneza pracy opiekuńczo-wychowawczej świetlicy………16
1.2.2. Rodzaje świetlic Polsce………19
1.2.3. Funkcje świetlicy………21
1.2.4. Formy, metody i zasady pracy świetlicy………22
1.2.5. Atmosfera towarzysząca pracy w świetlicy………26
1.2.6. Współpraca świetlicy ze środowiskiem szkolnym i rodzinnym………27
1.2.7. Plan pracy świetlicy………29


Rozdział II
Metodologiczne podstawy pracy

2.1. Cel i przedmiot badań………34
2.2. Problemy i hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki………35
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze.42
2.4. Ogólna charakterystyka terenu badań i próby badawczej………46


Rozdział III
Funkcje opiekuńczo-wychowawcze świetlicy na przykładzie świetlicy integracyjnej dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych- wyniki badań własnych

3.1. Charakterystyka badanej grupy wychowanków………55
3.2. Prezentacja wyników badań………58
3.3. Charakterystyka badanej grupy wychowanków………67
3.4. Prezentacja wyników badań………69
3.5. Wnioski z badań………77


Zakończenie.82
Biblografia.84
Spis wykresów………86
Aneks………87