Funkcjonowanie małej szkoły wiejskiej i dużej miejskiej- kluczowe różnice w funkcjach wychowawczych i społecznych
2 stycznia 2023
Wstęp …………1
Rozdział I
Szkoła jako środowisko wychowawcze i społeczne
1.1. Kluczowe zadania szkoły w świetle przepisów prawa …………3
1.2. Szkoła jako środowisko wychowawcze …………7
1.3. Szkoła jako środowisko społeczne …………13
Rozdział II
Funkcjonowanie szkoły w środowisku jako aspekt wpływający na jej kształt
2.1. Wielkość szkoły jako czynnik jej funkcjonowania………… 17
2.2. Mała szkoła wiejska – schemat funkcjonowania………… 22
2.3. Funkcjonowanie dużych szkół miejskich ……………………27
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1. Cel i przedmiot badań………… 31
3.2. Problemy badawcze i hipotezy …………33
3.3. Metody, techniki i narzędzia badań …………37
3.4. Obszar badań …………39
Rozdział IV
Wyniki badań własnych.
4.1. Prezentacja wyników badań………… 41
4.2. Wnioski z badań …………53
Zakończenie …………55
Bibliografia …………57
Spis tabel, rysunków …………59
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|