Funkcjonowanie społeczne dziecka z zespolem nadpobudliwosci psychoruchowej z deficytem uwagi
23 października 2015
1. Wstęp
2. Nadpobudliwosc psychoruchowa z deficytem uwagi
2.1.Glówne komponenty zespolu ADHD .
2.2.Przyczyny wystepowania nadpobudliwosci psychoruchowej.
2.3. Typowe problemy i uzdolnienia dziecka nadpobudliwego
2.4. Nauka – sukcesy czy porazki?
3. Funkcjonowanie społeczne dziecka z ADHD
3.1.Rodzina dziecka nadpobudliwego.
3.2. Diagnozowanie zespolu ADHD.
3.3.Konsekwencje zespolu nadpobudliwosci psychoruchowej.
4. Metodologia badan wlasnych.
4.1. Cel pracy.
4.2. Metoda badawcza.
4.3. Charakterystyka badanych.
5.Wyniki badan.
Wnioski.
Dyskusja.
Bibliografia.
Streszczenie.
Aneks.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|