Funkcjonowanie ucznia pochodzenia romskiego w polskiej szkole – studium przypadku

7 grudnia 2021 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Teoretyczne podstawy pracy

1.1 Uwarunkowania kulturowe
1.2 Romanipen – siła tradycji
1.3 Problemy językowe
1.4 Sytuacja ekonomiczna
1.5 Rola kobiety
1.6 Uprzedzenia i stereotypy
1.7 Asystent romski i nauczyciel wspomagający w procesie edukacji uczniów pochodzenia romskiego


Rozdział 2
Metodologia badań

2.1 Cel i przedmiot badań
2.2 Problemy badawcze
2.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4 Teren i organizacja badań
2.5 Przebieg badań


Rozdział 3
Wyniki badań własnych

3.1 Identyfikacja problemu
3.2 Geneza i dynamika zjawiska
3.3 Znaczenie problemu
3.4 Prognoza
3.5 Propozycje rozwiązań
3.6 Efekty oddziaływań


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Aneks
Streszczenie