Funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku rodzinnym i szkolnym
3 marca 2019
Wstęp………6
Rozdział 1
Uczeń zdolny w świetle literatury
1.1. Przejawy zdolności u małych dzieci………8
1.2. Rozpoznawanie zdolności i uzdolnień………11
1.3. Model pracy z osobą o nieprzeciętnych zdolnościach w szkole podstawowej………14
1.4. Indywidualny program nauki i indywidualny tok nauczania………17
1.5. Wspieranie rozwoju zdolności i uzdolnień uczniów zdolnych………22
Rozdział 2
Rozwój emocjonalny i społeczny osób zdolnych
2.1. Dzieciństwo i sytuacja rodzinna osób zdolnych………24
2.2. Postrzeganie samych siebie przez uczniów zdolnych………25
2.3. Rola wzmożonej pobudliwości emocjonalnej u osób zdolnych………27
2.4. Cechy osobowości uczniów zdolnych………28
2.5. Relacje z rówieśnikami………30
Rozdział 3
Metodologia badań własnych
3.1. Przedmiot i cel badań………32
3.2. Problemy badawcze………33
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………34
3.4. Teren i organizacja badań………35
Rozdział 4
Analiza wyników badań
4.1. Studium przypadku nr 1………37
4.2. Studium przypadku nr 2………38
4.3. Studium przypadku nr 3………40
4.4. Studium przypadku nr 4………41
4.5. Studium przypadku nr 5………43
4.6. Studium przypadku nr 6………44
4.7. Analiza wywiadu z nauczycielami………46
Zakończenie………55
Bibliografia ………58
Aneks………62
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|