Grupa VAG oraz sprawa zaniżania norm spalania silników diesla Nikt nie ocenił. Bądź pierwszy

22 października 2021 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Strategia konkurowania

1.1. Cel i misja przedsiębiorstwa jako kluczowe elementy strategii przedsiębiorstwa ………..2
1.2. Miejsce strategii w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ………..6
1.3. Strategie konkurowania i ich rodzaje……….. 11

Rozdział II
Grupa Volkswagena i jej znaczenie na rynku motoryzacyjnym

2.1. Charakterystyka i historia grupy ………..16
2.2. Główne produkty i marki……….. 21
2.3. Znaczenie na rynku sprzedaży pojazdów samochodowych ………..26
2.4. Identyfikacja marki……….. 29

Rozdział III
Strategia grupy po ujawnieniu norm spalania

3.1. Ujawnienie zaniżania norm i mechanizm fałszowania danych ………..31
3.2. Strategia grupy po ujawnieniu sytuacji ………..34
3.3. Skutki ujawnienia fałszowania danych ………..37
3.4. Działania podjęte w celu usunięcia skutków zafałszowania danych i ich koszty……….. 39

Zakończenie ………..42
Bibliografia……….. 44
Spis tabel i rysunków……….. 47

Oceń

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto