Grupa VAG oraz sprawa zaniżania norm spalania silników diesla
22 października 2021
Wstęp
Rozdział I
Strategia konkurowania
1.1. Cel i misja przedsiębiorstwa jako kluczowe elementy strategii przedsiębiorstwa ………..2
1.2. Miejsce strategii w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ………..6
1.3. Strategie konkurowania i ich rodzaje……….. 11
Rozdział II
Grupa Volkswagena i jej znaczenie na rynku motoryzacyjnym
2.1. Charakterystyka i historia grupy ………..16
2.2. Główne produkty i marki……….. 21
2.3. Znaczenie na rynku sprzedaży pojazdów samochodowych ………..26
2.4. Identyfikacja marki……….. 29
Rozdział III
Strategia grupy po ujawnieniu norm spalania
3.1. Ujawnienie zaniżania norm i mechanizm fałszowania danych ………..31
3.2. Strategia grupy po ujawnieniu sytuacji ………..34
3.3. Skutki ujawnienia fałszowania danych ………..37
3.4. Działania podjęte w celu usunięcia skutków zafałszowania danych i ich koszty……….. 39
Zakończenie ………..42
Bibliografia……….. 44
Spis tabel i rysunków……….. 47
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|