Gry i zabawy dydaktyczne w edukacji dzieci przedszkolnych

22 lutego 2023 Wyłączono Przez administrator


Wstęp …………3

Rozdział I
Problematyka badań w świetle literatury
1.1. Terminologia pojęć zabawy dydaktyczne, gry dydaktyczne………… 6
1.2. Rodzaje i charakterystyka gier i zabaw …………11
1.3. Funkcje gier przedszkolnych i ich wpływ na rozwijanie osobowości dziecka …………16
1.4. Rola nauczyciela przedszkola w organizowaniu gier i zabaw dydaktycznych …………23
1.5. Przykłady gier dydaktycznych …………28

Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Przedmiot i cele badań …………33
2.2. Problemy i hipotezy badawcze …………36
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze …………39
2.4. Dobór i charakterystyka grupy badawczej …………42
2.5. Organizacja i przebieg badań …………44

Rozdział III
Analiza wyników przeprowadzonych badań

3.1. Analiza ankiety dla dzieci …………45
3.2. Analiza ankiety dla nauczycieli …………47
3.3. Wyniki obserwacji udziału dzieci w zabawie dydaktycznej………… 55

Zakończenie …………59
Bibliografia………… 62
Spis rysunków i fotografii………… 67
Spis tabel …………68
Aneks …………70