Identyfikacja wizerunku marki luksusowej (na przykładzie BMW i Mercedes)
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Kształtowanie marki luksusowej wybrane problemy
1.1. Marka luksusowa istota
1.2. Charakterystyka kluczowych elementów wizerunku marki
1.3. Ksztaltowanie wizerunku marki metody, zasady
1.4. Uwarunkowania efektywnego kształtowania marki luksusowej
Rozdział 2.
Badanie wizerunku marki – wybrane zagadnienia metodologiczne
2.1. Istota i znaczenie badan marketingowych w procesię kształtowania wizerunku
2.2. Źródła informacji uzyteczne w procesię badania wizerunku marki
2.3. Charakterystyka ilosciowych technik badania wizerunku marki
2.4. Wykorzystanie jakosciowych technik badania wizerunku marki
2.5. Podstawowe wskazniki wizerunku marki
Rozdział 3.
Marki luksusowe na rynku samochodów osobowych
3.1. Marka luksusowa na rynku samochodów osobowych
3.2 BMW historia marki
3.3. Mercedes historia marki
3.4. Porównanie analizowanych marek
Rozdział 4.
Identyfikacja wizerunków marek BMW i Mercedes – Benz .
4.1. Zalozenia badawcze i charakterystyka próby
4.2. Wyniki badan bezposrednich
4.3. Wnioski z badan
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Zalaczniki(kwestionariusz ankietowy)
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|