Innowacyjność w zarządzaniu na przykładzie szkoły językowej.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Pojęcie innowacji i istoty konkurencji

1.1. Pojęcie zarządzania
1.1.1. Definicja konkurencji
1.1.2. Istota konkurencji
1.1.3. Osiąganie przewagi konkurencyjnej
1.1.4. Metody i techniki badania otoczenia konkurencyjnego
1.2. Pojęcie innowacji
1.2.1. Definicja i istota innowacji i zarządzania przez innowacje (ZPI)
1.2.2. Korzyści i zagrożenia płynące z wdrażania innowacji
1.2.3. Bariery wprowadzania innowacji


Rozdział 2
Pozycja rynkowa szkoły XYZ na tle uwarunkowań rynku

2.1. Charakterystyka szkoły XYZ
2.1.1. Historia i zasoby szkoły XYZ
2.1.2. Oferta szkoły XYZ
2.2. Konkurencja na rynku szkół językowych
2.2.1. Uwarunkowania rynkowe
2.2.2. Popyt i podaż usług szkół językowych
2.2.3. Czym konkurują szkoły językowe


Rozdział 3
Konkurencyjność w szkole języków obcych XYZ przez innowacje

3.1. Innowacje w szkołach językowych
3.1.1. Uwarunkowania innowacyjności w szkołach
3.1.2. Miejsce innowacji w rozwoju szkół językowych
3.1.2. Zarządzanie szkołą a innowacyjność
3.2. Innowacje w szkole XYZ
3.2.1. Projekt Twinning Learining i English Adventure


Zakończenie
Bibliografia