Integracja nauki szkolnej i domowej ucznia
6 marca 2019Wstęp………4
Rozdział I
Edukacja zintegrowana jako pierwszy etap kształcenia
1.1. Geneza edukacji zintegrowanej………6
1.2. Założenia i cele edukacji zintegrowanej………11
1.3. Płaszczyzny integracji………15
Rozdział II
Nauka domowa w edukacji zintegrowanej
2.1. Pojęcie nauki domowej w literaturze………23
2.2. Rodzaje, cele i funkcje nauki domowej………26
2.3. Znaczenie nauki domowej ucznia………30
2.4. Zadawanie nauki domowej i jej kontrola………32
2.5. Organizacja nauki domowej………35
2.6. Trudności nauki domowej i jej przyczyny………38
Rozdział III
Założenia metodologiczne badań własnych
3.1. Przedmiot i cel badań………41
3.2. Problemy i hipotezy badawcze………43
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………46
3.4. Charakterystyka terenu badań i populacji badanej………49
3.5. Organizacja i przebieg badań………56
Rozdział IV
Analiza zebranego materiału badawczego
4.1. Analiza ilościowa………57
4.2. Wnioski………75
Zakończenie………78
Bibliografia………79
Spis tabel………81
Spis rysunków………83
Załączniki………84
Metryczka………90
Oświadczenie………91
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|