Interakcje społeczne w placówce opiekuńczo-wychowawczych w XYZ.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp 3

Rozdział I.
Teoretyczne podstawy badań

1. Dziecko w palcówce opiekuńczej………. 6
1.1. Znaczenie rodziny w procesie wychowania dziecka ………. 6
1.2. Rodzina dysfunkcyjna – przyczyny umieszczenia dziecka w placówce opiekuńczo wychowawczej ………. 10
2. System pomocy dziecku i jego rodzinie – placówka opiekuńczo wychowawcza w XYZ………. 16
2.1. Placówki pomocy dziecku w świetle przepisów prawa ………. 16
2.2. Placówka opiekuńczo wychowawcza w XYZ – cele, funkcje, zasady obowiązujące w palcówce ……….21
2.3. Społeczne funkcjonowanie wychowanków w placówce opiekuńczo wychowawczej w XYZ ……….26

Rozdział II.
Metodologiczne podstawy badań

2.1. Założenia metodologiczne badań ………. 30
2.2. Cele badań ………. 31
2.3. Przedmiot badawczy ………. 31
2.4. Problemy badawcze ………. 32
2.5. Zmienne i ich wskaźniki ………. 34
2.6. Metody, techniki i narzędzia badań ………. 36

Rozdział III.
Analiza i interpretacja wyników badań

3.1. Ogólna charakterystyka zebranego materiału badawczego ……….40
3.2. Charakterystyka badanej grupy ………. 40
3.3. Analiza wyników badań własnych ……….41
3.3.1. Obowiązujące zasady formalne zawarte w statucie w ośrodka ……….41
3.3.2. Zasady formalne i nieformalne obowiązujące w Ośrodku (tworzone przez wychowanków i wychowawców) ………. 47
3.3.3. Postrzeganie przez wychowanków zasad obowiązujących w Ośrodku ………. 50

Zakończenie ………. 60
Bibliografia ………. 63
Aneksy ………. 66