Istniejace i potencjalne strategie marketingowe przedsiębiorstwa XYZ S.A. bedacego liderem krajowego rynku piwa

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I
Marketing i strategie marketingowe

1.1.Mix marketingowy ……….4
1.2. Specyfika rynku dóbr szybkozbywalnych (fmcg)……….10
1.3. Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie produkcyjnym z branzy fmcg ……….15

Rozdział II
XYZ na rynku piwa

2.1. Historia, struktura i dzialalnosc kompanii piwowarskiej……….20
2.2. Rynek piwa w polsce……….23
2.3.Udział K.P w krajowym w rynku piwa ……….28
2.4. Konkurencyjnosc kp na rynku piwa. Analiza 'swot’ i 'pieciu sil’. ……….32

Rozdział III
Strategie marketingowe przedsiębiorstwa XYZ S.A.

3.1. Analiza strategii produktu (portfela marek)……….39
3.2. Analiza strategi przedsiębiorstwa na podstawie dzialan zaliczanych do’pr’……….48
3.3. Analiza strategii cenowej i dystrybucji……….60
3.4. Porównanie ogólnej strategii marketingowej z najwazniejszymi konkurentami rynkowymi

Zakończenie……….68

Spis wykorzystanych zródel……….70
Spis stron internetowych……….71
Spis wykresów……….72
Spis tabel……….73