Istota marketingu w działaniach przedsiębiorstwa.


Wstep………..2

Rozdział I
Pojęcie i znaczenie marketingu

1.1. Orientacja marketingowa………..4
1.2. Strategia marketingowa w zarządzaniu firmą………..8
1.3. Miejsce strategii marketingowej w działalności przedsiębiorstwa ………..16
1.4. Rodzaj strategii marketingowej i kryteria jej wyboru………..19
1.5. Etapy formułowania strategii marketingowej oraz narzędzia ją wspomagające………..26


Rozdział II
PPH premegal jako podmiot działań marketingowych.

2.1. Profil i zakres działalności przedsiębiorstwa………..36
2.2. Analiza potencjału kadrowego firmy………..44
2.3. Charakterystyka ekonomiki firmy………..52


Rozdział III
Podstawy formułowania strategii marketingowej dla firmy premegal.

3.1. Działania marketingowe podejmowane obecnie w firmie( analiza SWOT)………..58
3.2. Koncepcja strategii marketingowej i kierunki działań ………..66
3.3. Podsumowanie………..75


Zakończenie………..77
Spis literatury…………79
Spis rysunków…………81
Spis tablic………..82

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto