Wstep………..2
Rozdział I
Pojęcie i znaczenie marketingu
1.1. Orientacja marketingowa………..4
1.2. Strategia marketingowa w zarządzaniu firmą………..8
1.3. Miejsce strategii marketingowej w działalności przedsiębiorstwa ………..16
1.4. Rodzaj strategii marketingowej i kryteria jej wyboru………..19
1.5. Etapy formułowania strategii marketingowej oraz narzędzia ją wspomagające………..26
Rozdział II
PPH premegal jako podmiot działań marketingowych.
2.1. Profil i zakres działalności przedsiębiorstwa………..36
2.2. Analiza potencjału kadrowego firmy………..44
2.3. Charakterystyka ekonomiki firmy………..52
Rozdział III
Podstawy formułowania strategii marketingowej dla firmy premegal.
3.1. Działania marketingowe podejmowane obecnie w firmie( analiza SWOT)………..58
3.2. Koncepcja strategii marketingowej i kierunki działań ………..66
3.3. Podsumowanie………..75
Zakończenie………..77
Spis literatury…………79
Spis rysunków…………81
Spis tablic………..82