Wstęp……….2
Rozdział 1
. Marketing usług ubezpieczeniowych.
1.1. Pojęcie i specyfika marketingu ubezpieczeniowego……….3
1.2. Strategia i plan marketingowy w zakładzie ubezpieczeń……….4
1.3. Koncepcje marketingu – mix w działalności ubezpieczeniowej……….5
1.4. Promocja i reklama jako główne narzędzia ekspansji firmy ubezpieczeniowej……….6
1.5. Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych i ich znaczenie w marketingu……….8
Rozdział 2
Charakterystyka i segmentacja Polskiego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.
2.1. Istota i pojęcie ubezpieczeń komunikacyjnych……….11
2.2. Klasyfikacja ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce……….11
2.3. Ubezpieczenie OC komunikacyjne w Polsce……….11
2.3.1. Pojęcie i rodzaje odpowiedzialności cywilnej……….11
2.3.2. Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu krajowym……….12
2.3.3. Organizacja i zakres działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego……….12
2.4. Ubezpieczenie autocasco ……….13
2.5. Inne ubezpieczenia związane z ruchem pojazdów mechanicznych……….13
2.5.1. Ubezpieczenie assistance komunikacyjne……….13
2.5.2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych……….14
Rozdział 3.
Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych
w europie.
3.1. popularność i zakres korzystania z różnych rodzajów ubezpieczeń samochodowych w krajach unii europejskiej……….15
3.2. Analiza polskiego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych……….30
Rozdział 4.
Modelowanie strategii marketingowych w ubezpieczeniach komunikacyjnych.
4.1. Wizualne metafory niewidzialnych usług zakładów ubezpieczeń komunikacyjnych ……….32
4.2. Podstawowe kryteria wyboru i oceny zakładu ubezpieczeń……….33
4.3. Metody i techniki skutecznej dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych……….35
4.4. Kreowanie zaufania, lojalności i satysfakcji klienta jako długoterminowa strategia rozwoju zakładu ubezpieczeń ..37
Zakończenie……….40
Bibliografia:……….41
Spis tabel:……….44