Jakość usług hotelarskich – standard ISO 9000.


Wstęp………2

Rozdział 1.
Jakość usługi hotelarskiej w świetle literatury……….5

Rozdział 2.
Metodologia badań……….17

2.1. Pojęcie badań jakościowych……….17
2.2. Przedmiot i cele badań……….18


Rozdział 3.
Jakość usług hotelarskich………21

3.1. Rynek usług hotelarskich………21
3.2. Czynniki kształtujące jakość usług hotelarskich………24
3.3. Systemy jakości………29
3.4. System zapewnienia jakości według norm serii ISO 9000………36
3.5. Usługi hotelarskie a system ISO 9000………42


Rozdział 4.
Wzorce jakościowe w hotelarstwie w odniesieniu do materialnej infrastruktury………46

4.1. Pojęcie kategoryzacji i jej rozwój historyczny w Polsce do 1997 roku……….46
4.2. Kategoryzacja hoteli w Ustawie o Usługach Turystycznych z dnia 29.08.1997 r……….53
4.3. Wzorce jakościowe upowszechniane przez środowisko hotelarzy………57
4.3.1. System rekomendacji hoteli……….57
4.3.2. Konkursy jakości………62


Rozdział 5.
Analiza wyników badań………70



Zakończenie………77
Bibliografia………79

 
Promocja 50 % !!! 2,46 zł zamiast 4,96 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % !!! 2,46 zł zamiast 4,96 zł Promocja do końca miesiąca

ZOBACZ WSZYSTKIE Z PODANEJ KATEGORII

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Regulamin strony