Jakość zycia dziecka niesmialego w klasię pierwszej
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Uwarunkowania i przyczyny wystepowania zachowania niesmialego u dzieci
1.1. Pojęcie 'niesmialosc’
1.2. 'Niesmialosc’ w świetle badan
1.3. Niesmialosc a zaklopotanie
1.4. Przyczyny niesmialosci
1.5. Funkcjonowanie osób niesmialych
1.6. Wpływ samooceny na zachowanie niesmiale
1.7. Walka z niesmialoscia i sposoby przezwyciezania jej
1.8. Relacje społeczne osób niesmialych
1.9. Niesmialosc a edukacja
Rozdział II
Metodologia badan wlasnych
2.1. Przedmiot i cel badan
2.2. Problemy badawcze
2.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze
2.4. Organizacja i teren badan
Rozdział III
Jakość zycia dziecka niesmialego w klasię pierwszej- w świetle badan wlasnych
3.1. Analiza indywidualnych przypadków dzieci:
Filip
Weronika
Jakub
Magdalena
Adam
Julia
Jakub
3.2. Zaobserwowane reakcje badanych dzieci
3.3. Odpowiedzi na pytania badawcze
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|