Jakość zycia dziecka niesmialego w klasię pierwszej

23 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp

Rozdział I
Uwarunkowania i przyczyny wystepowania zachowania niesmialego u dzieci

1.1. Pojęcie 'niesmialosc’
1.2. 'Niesmialosc’ w świetle badan
1.3. Niesmialosc a zaklopotanie
1.4. Przyczyny niesmialosci
1.5. Funkcjonowanie osób niesmialych
1.6. Wpływ samooceny na zachowanie niesmiale
1.7. Walka z niesmialoscia i sposoby przezwyciezania jej
1.8. Relacje społeczne osób niesmialych
1.9. Niesmialosc a edukacja


Rozdział II
Metodologia badan wlasnych

2.1. Przedmiot i cel badan
2.2. Problemy badawcze
2.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze
2.4. Organizacja i teren badan


Rozdział III
Jakość zycia dziecka niesmialego w klasię pierwszej- w świetle badan wlasnych

3.1. Analiza indywidualnych przypadków dzieci:
Filip
Weronika
Jakub
Magdalena
Adam
Julia
Jakub
3.2. Zaobserwowane reakcje badanych dzieci
3.3. Odpowiedzi na pytania badawcze


Zakończenie
Bibliografia
Aneks