Kanalizacja miejska jako element przetargowy w wyborach samorządowych 2014

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………5

Rozdział 1.
Historia projektu współfinansowanego ze środków unijnych

1.1. Stan skanalizowania Sochaczewa do 2010 roku……… 9
1.2. Wytyczne unijne i krajowe dotyczące ochrony środowiska związane z osiągnięciem efektu ekologicznego……… 11
1.3. Zakończenie projektu „Poprawa gospodarki wodnościekowej miasta Sochaczew”……… 12


Rozdział 2.
Realizacja projektu

2.1. Podpisanie umowy z NFOŚiGW o dofinansowanie……… 15
2.2. Poszczególne kontrakty ………16
2.3. Promocja projektu ………17


Rozdział 3.
Zakończenie projektu

3.1. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej ………21
3.2. Efekt ekologiczny ………22


Rozdział 4.
Kampania przeciw Zakładowi Wodociągów i Kanalizacji Sochaczew Sp. z o. o.

4.1. Nagonka prasowa i sprostowania………25
4.2. Kanalizacja jako element kampanii wyborczej – wizje kandydatów na burmistrza Sochaczewa……… 32
4.3. Rzeczywista sytuacja – dementowanie nieprawdziwych, wprowadzających w błąd informacji ………36


Podsumowanie ………43
Bibliografia ………47
Załączniki……… 48