Kierunek i zakres lancuchów dostaw w przedsiębiorstwie.

25 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp………. 4

Rozdział 1.
Charakterystyka lancucha dostaw.

1.1. Pojęcie i charakterystyka lancucha dostaw……….6
1.2. Lancuch dostaw jako model przeplywów fizycznych……….8
1.3. Zewnetrzne oraz wewnetrzne lancuchy dostaw……….9
1.4. Prosty, rozszerzony i pelny lancuch dostaw……….12
1.5. Punkty charakterystyczne oraz koncepcja integracji lancucha dostaw……….16


Rozdział 2
Charakterystyka koncepcji zarządzania

lancuchem dostaw……….22
2.1. Istota oraz znaczenie planowania w koncepcji zarządzania lancuchem dostaw……….22
2.2. Zarządzanie przeplywem informacji……….25
2.3. Zarządzanie lancuchem dostaw a kwestia zastosowania koncepcji ECR.31
2.4. Obsługa klienta i jej znaczenie w zarządzaniu lancuchem dostaw……….33


Rozdział 3.
Transport i jego znaczenie w lancuchu dostaw

3.1. Istota transportu……….38
3.2. Transport oraz jego miejsce i rola w systemie usług logistycznych oraz lancuchu dostaw……….41
3.3. Infrastrukturalne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju transportu oraz firm transportowych……….47
3.4. Determinanty oraz strategia konkurencyjnosci przedsiebiorstw tansportowych jako uczestników lancucha dostaw……….52


Zakończenie……….57
Bibliografia……….59
Spis rysunków……….61
Spis tabel……….62