Komercjalizacja wizerunku Świętego Mikołaja na podstawie kampanii reklamowej Coca-Coli

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1
1.1. Czynniki wpływające na produkt i markę.

1.1.1. Definicja komercjalizacji w różnych ujęciach……….6
1.1.2. Pojęcie, istota i funkcje marki……….10
1.1.3. Kampanie reklamowe jako część działań marketingowych……….16


Rozdział 2
2.1. Rozwój konceptu Świętego Mikołaja.

2.1.1. Święty Mikołaj jako postać historyczna……….28
2.1.2. Kult Świętego Mikołaja w ujęciu scieżki wschodniej……….36
2.1.3. Rozwój wizerunku Świętego Mikołaja na Zachodzie……….40


Rozdział 3
3.1. Intensywność komunikacji wizerunku świętego Mikołaja w reklamach.

3.1.1. Historia powstania i pozycja na rynku firmy Coca – Cola……….46
3.1.2. Wykorzystanie Świętego Mikołaja w kampaniach Coca – Coli……….54
3.1.3. Analiza promowania wykreowanego wizerunku Świętego Mikołaja w kulturze……….59


Zakończenie……….64
Bibliografia……….66