Komercjalizacja wizerunku Świętego Mikołaja na podstawie kampanii reklamowej Coca-Coli
3 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział 1
1.1. Czynniki wpływające na produkt i markę.
1.1.1. Definicja komercjalizacji w różnych ujęciach……….6
1.1.2. Pojęcie, istota i funkcje marki……….10
1.1.3. Kampanie reklamowe jako część działań marketingowych……….16
Rozdział 2
2.1. Rozwój konceptu Świętego Mikołaja.
2.1.1. Święty Mikołaj jako postać historyczna……….28
2.1.2. Kult Świętego Mikołaja w ujęciu scieżki wschodniej……….36
2.1.3. Rozwój wizerunku Świętego Mikołaja na Zachodzie……….40
Rozdział 3
3.1. Intensywność komunikacji wizerunku świętego Mikołaja w reklamach.
3.1.1. Historia powstania i pozycja na rynku firmy Coca – Cola……….46
3.1.2. Wykorzystanie Świętego Mikołaja w kampaniach Coca – Coli……….54
3.1.3. Analiza promowania wykreowanego wizerunku Świętego Mikołaja w kulturze……….59
Zakończenie……….64
Bibliografia……….66
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|