Kompetencje kreatywne – kreatywność w samoocenie nauczycieli.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..4

Rozdział 1.
Rozwój twórczości dziecka………..5

1.1. Definicje twórczości i kreatywności oraz połączone z nimi myślenie dywergencyjne i oryginalność.
1.2. Pojęcie twórczości dziecka.

Rozdział 2.
Twórczość i kreatywność w XXI wieku………..11

2.1. Kształtowanie twórczej postawy uczniów.
2.2.Zadania szkoły, przedszkola i nauczyciela XXI wieku.
2.3. Istota procesu twórczego.
2.4. Metody rozwijania myślenia twórczego.

Rozdział 3.br> Metodologiczne podstawy badań własnych…………29

3.1. Cel pracy
3.2. Problemy badawcze
3.3. Hipotezy
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5. Charakterystyka terenu badań oraz grupy badawczej
3.6. Przebieg i organizacja badań

Rozdział 4.
Opracowanie i analiza wyników badań własnych…………47

4.1. Wstęp do opracowania wyników badań własnych.
4.2. Opracowanie pytania nr 1
4.3. Opracowanie pytania nr 2
4.4. Opracowanie pytania nr 3
4.5. Opracowanie pytania nr 4
4.6. Opracowanie pytania nr 5
4.7. Opracowanie pytania nr 6
4.8. Opracowanie pytania nr 7
4.9. Opracowanie pytania nr 8
4.10. Opracowanie pytania nr 9
4.11. Opracowanie pytania nr 10
4.12. Opracowanie pytania nr 11
4.13. Opracowanie pytania nr 12
4.14. Opracowanie arkuszy obserwacji


Rozdział 5.
Wnioski z przeprowadzonych badań- zakończenie…………75

5.1. Wnioski z przeprowadzonych badań.
Literatura………..80
Ankieta