Komunikacja dzieci w okresie wczesnoszkolnym za pomocą rysunku

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Rozwój i twórczość dziecka na etapie wczesnoszkolnym

1.1 Ogólny rozwój dziecka w wieku wczesnoszkolnym

1.2 Twórczość dziecka w wieku wczesnoszkolnym
1.3 Percepcja wzrokowa dziecka
1.4 Cele i zadania edukacji w klasach I-III

Rozdział II
Podstawy metodologiczne badań własnych

2.1 Przedmiot i cel badań
2.2 Problem główny i hipotezy badawcze
2.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4 Czas, miejsce i charakterystyka badanej grupy
2.5 Organizacja i przebieg zajęć
2.6 Zebrany materiał i sposób jego opracowania

Rozdział III
Opis przeprowadzonych badań i analiza zebranego materiału

3.1 Opis zajęć w klasie IB – wiosna
3.2 Opis zajęć w klasie IA – zima
3.3 Opis zajęć w klasie IA – lato
3.4 Opis zajęć w klasie IB – jesień

Rozdział IV
Uogólnienia i wnioski

Rozdział V
Postulaty praktyki pedagogicznej