Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST. PRAGA Nikt nie ocenił. Bądź pierwszy

23 czerwca 2020 0 Przez administrator

Wstęp …………5

Rozdział 1
Wybrane etapy komunikacji marketingowej

1.1 Pojęcie komunikacji i komunikacji marketingowej …………7
1.2. Identyfikacja grupy docelowej …………11
1.3. Instrumenty i narzędzia komunikacji marketingowej …………13
1.3.1.Reklama …………13
1.3.2. Promocja sprzedaży …………15
1.3.3. Public relations …………17
1.3.4. Marketing bezpośredni …………19
1.3.5. Sprzedaż osobista …………21
1.4. Efektywność oraz skuteczność komunikacji marketingowej …………22

Rozdział 2
Media społecznościowe.

2.1.Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych…………28
2.2. Social media jako narzędzie komunikacji marketingowej …………31
2.3. Rodzaje portali społecznościowych…………34
2.4. Planowanie działań w obszarze social media …………40

Rozdział 3
Strategia komunikacji w serwisach społecznościowych na przykładzie restauracji ST.PRAGA .

3.1. Charakterystyka firmy …………46
3.2. Analiza dotychczasowych działań komunikacji marketingowej firmy …………50
3.3. Plan strategii komunikacji marketingowej w social mediach zastosowanej w omawianym lokalu …………57

Rozdział 4
Ocena efektywności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST.PRAGA

4.1. Metodologia badań …………60
4.2. Analiza wyników badań …………62
4.3. Podsumowanie badania i wnioski końcowe …………73

Zakończenie …………75
Bibliografia …………77
Spis tabel i rysunków………… 80
Spis aneksów ………… 81

Oceń

Pobierz, wysyłając SMS o treści LEAD.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Koszt 4 zł netto | 4,92 zł brutto.

Po wpisaniu kodu, wciśnięciu "Pobieram PDF/DOCX" pobieranie zacznie się automatycznie