Komunikacja sektora energetycznego w obliczu zmian rynkowych

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………. 6

Rozdział 1
Komunikacja marketingowa na rynku energetycznym – implikacje teoretyczne

1.1 Zarys teorii Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej………. 15
1.2 Miejsce promocji w marketingu mix………. 24
1.3 Znaczenie public relations dla realizacji strategicznych celów przedsiębiorstw energetycznych – charakterystyka kluczowych wyzwań………. 34
1.4 Komunikacja B2B i B2C – podobieństwa i różnice w podejściu do klienta……….40
1.5 Specyfika działań marketingowych przedsiębiorstw energetycznych ……….43
Podsumowanie 47


Rozdział 2
Determinanty zmian systemowych w sektorze energetycznym w Polsce po 2004 roku

2.1 Liberalizacja rynku energii – implikacje prawne i ekonomiczne ……….48
2.2 Polityka energetyczna Polski do 2030 roku – inwestycje w nowe moce wytwórcze i dywersyfikację źródeł ……….55
2.3 Postmonopol czy konkurencja monopolistyczna – pytanie o model konkurencyjny branży energetycznej ……….61
Podsumowanie 64


Rozdział 3
Analiza działań marketingowych i komunikacyjnych prowadzonych przez polskie przedsiębiorstwa energetyczne

3.1 PGE Polska Grupa Energetyczna SA ……….69
3.2 Tauron Polska Energia SA………. 74
3.3 Enea SA………. 79
3.4 Energa SA ……….81
4.5 RWE Polska………. 86
Podsumowanie ……….92


Rozdział 4
Udział mediów w edukacji rynku oraz kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstw energetycznych

4.1 Metoda badawcza i materiał empiryczny ……….94
4.2 Materiał źródłowy oraz jednostka pomiaru ……….95
4.3 Klucz kategoryzacyjny………. 97
4.4 Analiza materiału badawczego………. 98


Podsumowanie ……….106
Zakończenie ……….110

Bibliografia ……….116
Spis literatury………. 116
Netografia ……….120
Spis ilustracji ……….128
Załączniki ……….129
Załącznik nr 1: Wykaz artykułów analizowanych w badaniu empirycznym………. 129
Załącznik nr 2: klucz kategoryzacyjny………. 134