Komunikacja w promocji sprzedaży produktów odzieżowych i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów

22 lutego 2023 0 Przez administrator


Wstęp………..4

Rozdział I
Konsument i jego zachowania podczas promocji sprzedaży.

1.1. Marketing-mix i model 4P ………..6
1.2. Definicja, istota i rola promocji sprzedaży ………..8
1.3. Czynniki wpływające na zachowania konsumenta ………..10
1.4. Model EBK ………..16

Rozdział II
Cele promocji sprzedaży oraz ich wpływ na decyzję konsumenta

2.1. Cele i zadania promocji sprzedaży ………..19
2.2. Techniki i mechanizmy promocji sprzedaży………..21
2.3. Rola ceny produktu a decyzja konsumenta………..27
2.4. Badania innych autorów dotyczące wpływu ceny oraz promocji sprzedaży na decyzje konsumenta ………..31

Rozdział III
Badanie osób kupujących produkty odzieżowe – reakcja na promocję sprzedaży.

3.1. Metodyka badania i charakterystyka badanej zbiorowości………..33
3.2. Opis badania dotyczącego wpływu promocji sprzedaży na decyzję konsumenta………..34
3.3. Porównanie badań własnych i innych autorów………..48

Zakończenie………..55
Bibliografia………..57