Koncepcja działań merchandisingowych z zakresu promocji sprzedaży firmy kosmetycznej X

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………..3

Rozdział 1.
Istota merchandisingu i promocji

1.1 Pojęcie, rodzaje i funkcje merchandisingu………..5
1.2 Zachowania nabywców w miejscu sprzedaży podstawą kształtowania narzędzi merchandisingu………..10
1.3 Pojęcie, narzędzia i funkcje promocji sprzedaży………..13


Rozdział 2.
Charakterystyka firmy kosmetycznej X

2.1 Historia firmy………..19
2.2 Organizacja i funkcjonowanie ………..23
2.3 Stosowana strategia promocji oraz metody merchandisingowe………..26


Rozdział 3.
Zmiany w strategii promocji sprzedaży firmy X w świetle badań własnych

3.1 Aspekty metodologiczne badania strategii promocji i merchandisingu………..32
3.2 Diagnoza i analiza strategii promocji i merchandisingu na podstawie wyników badań………..35
3.3 Koncepcja zmian w strategii promocji i merchandisingu firmy X………..40
3.4 Wnioski i rekomendacje………..48


Zakończenie………..50
Literatura………..52
Spis tablic………..55
Spis rysunków………..56
Spis fotografii………..57
Spis załączników………..58