Korzysci stosowania metody dystrybucji flow logistics na przykładzie współpracy firm Schenker – Statoil Lubricants.

25 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp……….4

Rozdział I
Teoria dystrybucji

1.1 Dystrybucja jako element marketingu mix
1.2 Kanały dystrybucji ich znaczenie i rodzaje……….11


Rozdział II
Flow logistics jako metoda dystrybucji

2.1 Dystrybucja fizyczna towarów jako ogniwo w cyklu dostaw……….25
2.2 Charakterystyka metody flow logistics……….36


Rozdział III
Funkcjonowanie koncepcji flow logistics w Schenker Sp. z o.o.

3.1 Charakterystyka firmy Schenker Sp. z o.o. ……….43
3.2 Wdrozenie metody flow logistics w firmie Schenker Sp. z o.o. ……….56


Rozdział IV
Korzysci stosowania metody dystrybucji flow logistics na przykładzie współpracy firm Schenker – Statoil Lubricants……….66


Spis rysunków……….75
Spis wykresów………. 76
Spis tabel………. 76
Bibliografia……….77