Kreowanie medialnego wizerunku polityka. Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego w wybranych tygodnikach opinii.
25 października 2015
Wstęp……….3
Rozdział I.
Teoretyczne aspekty marketingu politycznego.
1.Definicja marketingu politycznego……….4
2.Przyczyny powstania i rozwoju marketingu politycznego……….6
3.Róznice i podobienstwa pomiedzy marketingiem ekonomicznym a marketingiem politycznym……….7
4.Determinanty specyfiki marketingu politycznego……….8
4.1.Produkt polityczny……….9
4.2.Kampania wyborcza……….9
4.3.Zachowanie wyborcze……….11
Rozdział II.
Public relations jako narzedzie marketingu politycznego.
1.Przeglad definicji public relations……….12
2.Komunikowanie werbalne i niewerbalne……….13
3.Reputacja, czyli tozsamosc i wizerunek……….15
4.System identyfikacji wizualnej i leksykalnej jako elementy komunikowania i tozsamosci polityka……….16
5.Media relations……….17
6.Czarny PR, czyli propaganda polityczna……….19
7.Polityczny PR a reklama polityczna……….19
Rozdział III.
Medialny wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego.
1.Elementy biograficzne……….23
2.Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego w mediach na przykładzie wybranych tygodników opinii……….24
2.1.Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego w tygodniku opinii „Wprost”……….25
2.3.Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego w tygodniku opinii „Polityka”……….30
Zakończenie……….33
Bibliografia……….38
Spis tabel……….40
Spis zdjec i rysunków……….40
Spis wykresów……….40
Streszczenie……….41
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|