Wstęp
Rozdział 1
Istota i zakres procesu kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych
1.1. Pojęcie i cechy wizerunku firmy
1.2. Istota procesu kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych
Rozdział 2
Narzędzia marketingu internetowego, wykorzystywane w procesie kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych
2.1. Definicja i pojęcie marketingu internetowego
2.2. Rodzaje narzędzi marketingu internetowego oraz ich zastosowanie w procesie kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych
Rozdział 3
Analiza wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w procesie kształtowania wizerunku firmy na przykładzie działalności sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o. na terenie Polski
3.1. Charakterystyka sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o. 30
3.2. Analiza kreowania wizerunku firm w mediach społecznościowych na przykładzie działań marketingowych sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o.
Rozdział 4
Narzędzia marketingu internetowego i ich skuteczność w procesie kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych
4.1. Przykłady narzędzi marketingu internetowego, mających zastosowanie w kreowaniu wizerunku sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o.
4.2. Analiza wykorzystania narzędzi marketingu internetowego oraz ich skuteczność
Rozdział 5
Tematyczne badania własne oraz weryfikacja wyników i wnioski
5.1. Metody, narzędzia badawcze, organizacja badań i charakterystyka przedmiotu badań
5.2. Cel, przedmiot badań, problemy i hipotezy badawcze
5.3. Przykład CSR 2.0: Akcja „Książka Lidla. Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce.”
5.4. Wskazanie pozytywnych przykładów wykorzystania social media w zakresie budowania relacji z klientami i budowy modelu biznesowego
5.5. Wyniki badań i wnioski
Zakończenie
Bibliografia
Spis Tabel
Spis rysunków
