Kształtowanie marki na rynku usług budowlanych na podstawie firmy General Construction Polska
23 października 2015
Wstęp………..2
Rozdział 1
Zarządzanie marka jako czesc zarządzania strategicznego
1.1. Historia powstania marki……….. 4
1.2. Marka jako element strategiczny – pojęcia zwiazane z marka……….. 5
1.3. Strategia zarządzania marka ………..12
1.4. Zarządzanie marka w uslugach ………..27
Rozdział 2
Firma General Construction Polska i jej otoczenie
2.1. Struktura branzy budowlanej ………..31
2.2. Firma General Construction Polska i jej udzial w rynku……….. 35
2.3. Zakres usług firmy General Construction Polska ………..37
2.4. Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstwa GCP ………..39
2.5. Pozycja konkurencyjna GCP ………..43
Rozdział 3
Zarządzanie strategiczne w firmie General Construction Polska
3.1. Istota i elementy zarządzania strategicznego ………..47
3.2. Zarządzanie strategiczne w firmie General Construction Polska ………..49
3.3. Działania firmy General Construction Polska w zakresię zarządzania marka……….. 53
3.4. Ocena dzialan i propozycje zmian ………..58
Zakończenie ………..68
Bibliografia ………..71
Spis rysunków ………..72
Spis tabel ………..72
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|