Kształtowanie postaw prozdrowotnych dzieci z klas 1-3

7 grudnia 2021 0 Przez administrator


Wstęp………….4

Rozdział I
Charakterystyka zdrowia

1.1. Definicja zdrowia………….5
1.2. Charakterystyka zdrowia psychicznego………….12
1.3. Zachowania zdrowotne………….17

Rozdział II
Charakterystyka dziecka w wieku wczesnoszkolnym

2.1. Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym………….21
2.2. Osiągnięcia rozwojowe dziecka we wczesnym wieku szkolnym ………….30
2.3. Zagrożenia dla rozwoju dziecka we wczesnym wieku szkolnym ………….33

Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1. Przedmiot i cel badań………….43
3.2. Problemy i hipotezy badawcze………….43
3.3. Charakterystyka zmiennych i wskaźników………….45
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze………….49
3.5. Organizacja badań………….50

Rozdział IV
Kształtowanie postaw prozdrowotnych u dzieci w klasach początkowych 1-3 w świetle badań własnych

4.1. Sposoby kształtowania postaw prozdrowotnych w środowisku szkolnym wśród dzieci z klas 1-33………….53

4.2. Czynniki wpływające na kształtowanie postaw prozdrowotnych wśród dzieci z klas 1-3………….55
4.3. Podejmowanie działań w środowisku szkolnym w ramach kształtowania postaw prozdrowotnych dzieci z klas 1-3P………….56
4.4. Uczestnicy działań prowadzonych przez szkołę w zakresie kształtowania postaw prozdrowotnych dzieci z klas 1-3………….63
4.5. Efekty działań podejmowanych w celu kształtowania postaw prozdrowotnych u dzieci z klas 1-3………….64
4.6. Wnioski………….66

Zakończenie………….68
Bibliografia………….70