Kategoria: Logistyka

Prace z dziedziny Logistyka . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Dystrybucja produktów i jej optymalizacja na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Dystrybucja i kanaly dystrybucji w ujęciu teoretycznym. 1.1. Definicja, istota, funkcje oraz cel dystrybucji……….. 3 1.2. Pojęcie, istota i rodzaje kanalów dystrybucji……….. 8 1.3. Posrednicy w kanalach dystrybucji……….. 13 1.4. Efekty i koszty logistyki w dystrybucji……….. 15 Rozdział II Charakterystyka firmy XYZ. 2.1. Powstanie, rozwój i struktura firmy XYZ……….. 17 2.2. Konkurenci i klienci firmy XYZ……….. 27 2.3. Logistyka i dystrybucja firmy XYZ……….. 30 2.4. Wnioski 37 Rozdział III Dystrybucja w firmie XYZ. 3.1. Skutecznosc logistyki w firmie XYZ……….. 38 3.2. Skutecznosc kanalów dystrybucji w firmie XYZ……….. 42 Podsumowanie ……….48 Bibliografia ……….50 Spis tabel, rysunków i wykresów…

Dystrybucja w firmie kosmetycznej XYZ

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział I Logistyczna obsługa klienta – podstawy teoretyczne. 1. Istota, cele i rodzaje logistyki………..4 2. Definicja obslugi klienta………..13 3. Fazy logistycznej obslugi klienta………..18 Rozdział II Dystrybucja jako instrument w osiaganiu celów przedsiębiorstwa. 1. Pojęcie, istota i funkcje dystrybucji………..23 2. Kanały dystrybucji i ich wybór………..26 3. Dystrybucja fizyczna produktów………..36 4. Ocena funkcjonowania kanalu dystrybucji………..37 Rozdział III Praktyczne funkcjonowanie firmy XYZ. 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa………..42 2. Charakterystyka mikrootoczenia i makrootoczenia………..43 3. Analiza SWOT………..52 Rozdział IV Charakterystyka dystrybucji w firmie XYZ. 1. Analiza branzy kosmetycznej………..54 2. Posrednicy w dystrybucji produktów………..59 3. Rodzaje kanalów dystrybucji i ich udzial w obrotach firmy………..64 4. Zasady współpracy…

Organizacja i zarządzanie kanalami dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa branzy motoryzacyjnej.

Przez administrator

Wstęp ……… 3 Cel i zakres pracy ……… 4 Rozdział I Istota i cel zarządzania kanalami dystrybucji 1. Dystrybucja jako element marketingu ……… 5 2. Funkcje dystrybucji produktów ……… 6 3. Pojęcie i klasyfikacja kanalów dystrybucji ……… 7 4. Wybór kanalów dystrybucji i czynniki wpływajace na ten wybór ……… 13 5. Charakterystyka podstawowych typów kanalów dystrybucji ……… 19 Rozdział II Dystrybucja fizyczna i ksztaltowanie cen w kanalach dystrybucji ……… 25 1. Istota i cel dystrybucji fizycznej ……… 25 2. Subsystemy dystrybucji fizycznej ……… 28 3. Kształtowanie cen w kanalach dystrybucji ……… 31 Rozdział III Zarządzanie kanalami dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa…

System dystrybucji w firmie motoryzacyjnej XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Dystrybucja jako instrument w osiaganiu celów przedsiębiorstwa. 1. Miejsce dystrybucji wśród elementów marketingu mix……….4 2. Strategie dystrybucji……….7 3. Kanały dystrybucji……….9 4. Typy kanalów dystrybucji……….22 5. Wspóldzialanie i konflikt w dystrybucji towarów……….24 Rozdział II Charakterystyka srodowiska badan – firma XYZ. 1. Charakterystyka branzy motoryzacyjnej i krytyczne czynniki sukcesu w branzy……….31 2. Historia i profil działalności firmy XYZ……….37 3. Struktura organizacyjna i struktura zatrudnienia w firmie XYZ……….42 4. Promocja w firmie XYZ……….43 5. Analiza SWOT firmy XYZ……….46 Rozdział III System dystrybucji czesci samochodowym w firmie XYZ. 1. Charakterystyka kanalów dystrybucji czesci zamiennych……….54 2. Rynki zbytu w firmie XYZ……….58 3.…

Logistyka w firmie spedycyjnej XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie transportu drogowego 1. Zarządzanie logistyczne w ujęciu literatury przedmiotu……….4 2. Planowanie w nowoczesnym przedsiębiorstwie……….7 3. Charakterystyka transportu drogowego……….9 4. Koordynacja w nowoczesnym przedsiębiorstwie transportowym……….10 5. Zastosowanie planowania i koordynacja w transporcie……….11 Rozdział II Sterowanie planowaniem i koordynacja w spedycji 1. Rys historyczny spedycji……….22 2. Rynek usług spedycyjnych……….23 3. Charakterystyka metod stosowanych w zarządzaniu firmami spedycyjnymi……….29 4. Techniki działania stosowane w planowaniu i koordynacji transportu w spedycji……….35 Rozdział III Charakterystyka polskiego rynku transportu i logistyki. 1. Sytuacja ekonomiczna firm transportowo-logistycznych……….41 2. Rynek transportowy w Polsce……….44 3. Rozwój sieci logistycznych w Polsce……….47 4. Rynek nowoczesnych…

Uslugi transportowo-spedycyjne w handlu miedzynarodowym na przykładzie przedsiębiorstwa &222;XYZ&221;

Przez administrator

Wstęp………….3 Rozdział I Spedycja i jej rola w miedzynarodowej wymianie handlowej………….5 1. Pojęcie i istota spedycji oraz rola i zadania spedytora miedzynarodowego w handlu zagranicznym 2. Podstawowe dokumenty dotyczace spedytora w wymianie handlowej 3. Ubezpieczenia transportowe 4. Odpowiedzialnosc przewoznika w miedzynarodowym transporcie drogowym Rozdział II Diagnoza organizacji przewozów w przedsiębiorstwie „XYZ”………….20 1. Charakterystyka firmy 2. Pojęcie przesylki drobnej w spedytorskim ruchu zbiorowym 3. Taryfa drobnicowa 4. Formowanie przesylek zbiorczych 5. Incoterms 2000 Rozdział III Etapy procesu spedycyjnego na przykładzie przewozu przesylek drobnych w przedsiębiorstwie „XYZ”…………. 40 1. Przygotowanie procesu spedycyjnego 2. Ogólne zasady i warunki transportu 3. Zlecenie i dostarczenie…

Kierunek i zakres lancuchów dostaw w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział 1. Charakterystyka lancucha dostaw. 1.1. Pojęcie i charakterystyka lancucha dostaw……….6 1.2. Lancuch dostaw jako model przeplywów fizycznych……….8 1.3. Zewnetrzne oraz wewnetrzne lancuchy dostaw……….9 1.4. Prosty, rozszerzony i pelny lancuch dostaw……….12 1.5. Punkty charakterystyczne oraz koncepcja integracji lancucha dostaw……….16 Rozdział 2 Charakterystyka koncepcji zarządzania lancuchem dostaw……….22 2.1. Istota oraz znaczenie planowania w koncepcji zarządzania lancuchem dostaw……….22 2.2. Zarządzanie przeplywem informacji……….25 2.3. Zarządzanie lancuchem dostaw a kwestia zastosowania koncepcji ECR.31 2.4. Obsługa klienta i jej znaczenie w zarządzaniu lancuchem dostaw……….33 Rozdział 3. Transport i jego znaczenie w lancuchu dostaw 3.1. Istota transportu……….38 3.2. Transport oraz jego miejsce i rola…

Zarządzanie lancuchem dostaw.

Przez administrator

Wstęp……….. 2 Rozdział I. Istota logistyki. 1.1. Logistyka i jej zadania……….. 4 1.2. Logistyka jako metoda zarządzania……….. 8 1.3. Funkcje zarządzania logistycznego……….. 12 1.4. Kształtowanie procesów logistycznych w firmie……….. 15 Rozdział II. Zarządzanie logistyczne w firmie. 2.1. Logistyka a zarządzanie……….. 19 2.2. Przeslanki strategicznego funkcjonowania logistyki……….. 20 2.3. Definicja zarządzania logistycznego……….. 23 2.4. Wybór infrastruktury dystrybucji……….. 24 2.5. Optymalizowanie procesów transportowych……….. 27 2.6. Kanały dystrybucji……….. 30 2.7. Zmiany i znaczenie kanalów dystrybucji……….. 33 Rozdział III. Zarządzanie lancuchem dostaw jako element strategii firmy. 3.1. Strategia zintegrowanego lancucha dostaw……….. 37 3.2. Logistyka a strategie konkurencyjne firm. ……….40 3.3. Rola firmy transportowo-spedycyjnej w…

Zarządzanie przeplywem produktów w sieci dystrybucji. Na przykładzie Centrum Dystrybucji XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Wybrane zagadnienia przeplywów produktów w sieciach dystrybucji………5 1.1. Podstawowe pojęcia 1.2. Logistyka w przeplywach produktów 1.2.1. Logistyka zaopatrzenia 1.2.2. Logistyka produkcji 1.2.3. Logistyka dystrybucji 1.3. Logistyka marketingowa 1.4. Pojęcie zaopatrzenia (zakupów) 1.5. Pojęcie dystrybucji Rozdział II. Centra dystrybucji jako przyklad zastosowania logistyki………24 2.1. Ogólne informacje o centrach dystrybucji 2.2. Koncepcje centrów logistycznych 2.3. Planowanie budowy i wybór lokalizacji centrum logistycznego 2.4. Modele inicjacji i realizacji centrów logistycznych 2.5. Modele finansowania inwestycji Rozdział III. Przeplyw produktów w centrum dystrybucji XYZ………45 3.1. Charakterystyka firmy XYZ 3.2. System dystrybucji produktów w magazynie XYZ 3.2.1. Realizacja zamówien w sieci dystrybucji 3.2.2.…

Transport multimodalny w europejskim przewozie towarowym.

Przez administrator

Wstęp. Cel pracy. Rozdział 1. Transport w gospodarce miedzynarodowej. 3.1. Pojęcie i przedmiot transportu towarowego. 3.2. Rodzaje i cechy transportu towarowego. 3.3. Infrastruktura transportowa. 3.4. Gospodarcze funkcje transportu. Rozdział 2. Polityka transportowa na terenie Unii Europejskiej. 4.1. Podstawowe cele i zasady polityki transportowej Unii Europejskiej. 4.2. Istota gestii transportowej. 4.3. Gestia ubezpieczeniowa. 4.4. Dostawy wedlug Incoterms 2010. Rozdział 3. Zarządzanie procesem transportowym w handlu zagranicznym. 5.1. Proces transportowy w handlu zagranicznym. 5.2. Import. 5.3. Eksport. Rozdział 4. Transport multimodalny. 6.1. Istota i rodzaje przewozów multimodalnych. 6.2. Aspekty zarządzania w transporcie multimodalnym. 6.3. Polityka tranzytowa krajów europejskich. Rozdział 5. Tendencje rozwojowe…

Centra logistyczne jako czynnik rozwoju lokalnego na przykładzie gminy XYZ.

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I. Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego w Polsce…………6 1. Istota samorządu terytorialnego w Polsce. 2. Gmina jako podmiot samorządu terytorialnego. 2.1. Pojęcie i istota funkcjonowania gminy. 2.2. Osobowosc prawna gminy. 3. Zakres działania i podstawowe zadania gminy. 3.1. Zadania wlasne gminy. 3.2. Zadania zlecone gminy. 4. Władze gminy. 4.1. Rada gminy jako organ stanowiacy i kontrolny. 4.2. Organy wykonawcze gminy. Rozdział II. Znaczenie i istota centrów logistycznych…………19 1. Pojęcie centrum logistyczne. 2. Rozwój i istota centra logistycznego w Polsce. 3. Klasyfikacja centrów logistycznych. 4. Uzytkownicy centrów logistycznych. 5. Lokalizacja centra logistycznego w Polsce. Rozdział III. Charakterystyka gminy…

Logistyka obslugi klienta w praktyce salonu meblowego IKEA.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I. Obsługa klienta jako elementy marketingu firmy handlowej……….4 1.1. Specyfikacja handlu i uslugi……….4 1.2. Marketing Mix w działalności firmy handlowej……….9 1.3. Obsługa klienta jako istotny element działalności firmy handlowej……….16 Rozdział II. Outsourcing usługi logistycznej w praktyce salonów mebli……….19 2.1. Pojęcie i istota outsourcingu……….19 2.2. Uslugi logistyczne w procesach obslugi klienta……….22 2.3. Specyfikacja działalności salonów mebli IKEA……….25 Rozdział III. Kompleksowa obsługa klienta w działalności firmy swiadczacej usługi logistyczne dla salonu mebli……….29 3.1. Charakterystyka firmy swiadczacej usługi w salonie mebli IKEA……….29 3.2. Transport i montaz jako element kompleksowej obslugi klienta w salonie mebli……….31 3.3. Polityka obslugi klienta w salonie meblowym…

Kierunki doskonalenia usług kurierskich w Polsce.

Przez administrator

Wstęp………..3 Cel i zakres pracy……….. 4 Prawo przewozowe……….. 5 3.1 Przewóz towarów……….. 6 3.2 Regulacje prawne……….. 7 Rozdział 1 Charakterystyka usług kurierskich……….. 10 4.1 Uslugi i ich klasyfikacje ………..14 4.2 Rozwój usług kurierskich i jego przyczyny……….. 16 4.3 Oferty firm kurierskich ………..19 4.4 Kto i z jakich przyczyn korzysta z usług kurierskich……….. 21 4.5 Kary nakladane na osoby fizyczne ………..22 4.6 Uslugi kurierskie na tle usług pocztowych i usług przewozowych ………..23 4.7 Analiza wzorców umów stosowanych przez firmy kurierskie ………..24 Rozdział 2 Uslugi kurierskie na przelomie lat ………..27 5.1 Nowe potrzeby i niestandardowe uslugi……….. 28 5.2 Jak dziala i wpływa…

Środki transportu wewnetrznego.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I 1. Transport wewnetrzny pojecie i definicja 1.1. Pojęcie i podzial transportu 1.2. Ekonomiczne cechy transportu 1.3. Badania ekonomiczne transportu 1.4. Badanie potrzeb transportowych Rozdział II 2. Przeglad środków transportu wewnetrznego 2.1.Pojęcie, budowa i wlasnosci systemu transportowego oraz systemu zarządzania transportem 2.2 Poszczególne srodki transportu wewnetrznego 2.3.Struktura organizacyjna transportu Rozdział III 3. Analiza kosztów wybranych środków transportu wewnetrznego 3.1. Analiza kosztów wlasnych w transporcie 3.2. Kalkulacja kosztu jednostkowego usługi transportowej 3.3 Koszty zewnetrze transportu Zakończenie Bibliografia

Zarządzanie centrami dystrybucyjnymi na przykładzie firmy Tesco.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Wybrane zagadnienia zarządzania dystrybucja i logistyki dystrybucji 1.1. Definicja dystrybucji i jej funkcje………5 1.2. Wybrane funkcje centrów logistycznych/ dystrybucyjnych……… 8 1.3. Wybrane zagadnienia zarządzania w tym zarządzania logistyka……… 11 1.4. Wybrane zagadnienia logistyki dystrybucji……… 30 Rozdział II. Centra dystrybucji jako generalny regulator przeplywów w kanalach dystrybucji 2.1. Charakterystyka centrów dystrybucji ………36 2.2. Zarządzanie kanalami dostaw (scm) ………39 2.3. Rola, zadania i funkcje centrów dystrybucji w regulacji przeplywów produktów i informacji w kanalach dostaw……… 45 Rozdział III. Centrum dystrybucyjne tesco jako przyklad centrum dystrybucji 3.1. Ogólne informacje o firmie Tesco ………50 3.2. Zarządzanie logistyczne firma Tesco ………54 3.3.…

Plan przewozów materialów budowlanych (zadanie transportowe).

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Zaangazowanie poszczególnych galezi transportu w ogólnych przewozach 1.1. Udział poszczególnych galezi transportu w krajowych przewozach ladunków………. 5 1.2. Przewozy ładunków komunikacji miedzynarodowej………. 10 1.3. Struktura przewozonych (obslugiwanych) ładunków przez poszczególne galezie ……….12 1.4. Przewóz materialów budowlanych ……….14 Rozdział 2. Sformulowanie zadania transportowego i zalozenia do projektu 2.1. Charakterystyka przedmiotu transportu ……….18 2.2. Charakterystyka obszaru transportowego ……….29 2.3. Charakterystyka środków transportowych wykorzystywanych w projektowanych przewozach………. 33 2.5. Sformulowanie zadania transportowego ……….37 2.6. Dodatkowe zalozenia do projektu ……….38 2.7. Zakres pracy spedytora w realizacji badanych procesów transportowych ……….40 Rozdział 3. Warianty obslugi transportowej ustalonego rejonu 3.1. Wariant obslugi transportowej…

Zarządzanie transportem drogowym ładunków drobnicowych. Na przykładzie firmy DSV sp. z o.o.

Przez administrator

Wstęp ………..5 Rozdział 1. Zarządzanie transportem i jego funkcje 1. Istota transportu, systemu transportowego i usług transportowych……….. 8 1.1. Istota transportu, jego rola i funkcje w gospodarce narodowej……….. 8 1.2. Istota systemu transportowego i usług transportowych……….. 11 1.3. Potrzeby i popyt na usługi transportowe ………..17 2. Istota, cele, zadania i funkcje transportu w przedsiębiorstwie ………..21 2.1. Istota i cele transportu w przedsiębiorstwie ………..21 2.2. Zadania transportu w przedsiębiorstwie ………..24 2.3. Funkcje transportu w przedsiębiorstwie ………..25 3. Istota zarządzania transportem, jego funkcje i uwarunkowania formalno-prawne funkcjonowania transportu drogowego ………..28 3.1. Istota zarządzania transportem 28 3.2. System informacyjny w transporcie ………..32 3.3.…

Transport jako element spedycji międzynarodowej na przykładzie działalności małych przedsiebiorstw transportu drogowego.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1 Spedycja jako element logistyki 1.1. Proces spedycyjny………. 5 1.2. Podstawowe funkcje i zadania spedytora ……….11 1.3. Charakterystyka polskiego rynku usług spedycyjnych ……….23 1.4. Umowa spedycji i jej charakterystyka ……….31 Rozdział 2 Transport 2.1. Transport krajowy ……….34 2.2. Zasady współpracy spedycji z przewoznikami ……….40 2.3. Dokumentacja w transporcie drogowym ……….44 Rozdział 3 MSP transportu drogowego 3.1. Charakterystyka przedsiebiorstw typu MSP………. 47 3.2. Spedycja w MSP transportu drogowego………. 47 3.3. Rozwój MSP i prognozy działalności transportowej w Polsce………. 47 Zakończenie………. 48 Bibliografia………. 49 Spis rysunków i tabel ……….50

Krajowy transport samochodowy w obsludze logistycznej rynku.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Problematyka transportu samochodowego 1.1. Transport samochodowy jako element procesu logistycznego………. 5 1.2. Struktura rynku transportu samochodowego ……….11 1.3. Dokumentacja dotyczaca działalności transportowej ……….16 Rozdział II Transport samochodowy w obsludze logistycznej w firmie XYZ sp. z o.o. 2.1. Charakterystyka działalności firmy XYZ Sp. z o.o. ……….19 2.2. Struktura organizacyjna firmy XYZ Sp. z o.o. ……….21 2.3. Obsługa logistyczna i transport samochodowy w firmie XYZ……….. 25 Rozdział III Wpływ przepisów unijnych na dzialalnosc transportowa firmy XYX. 3.1. Wskazniki ekonomiczne firmy XYZ Sp. z o.o. dotyczace transportu samochodowego ……….31 3.2. Perspektywy rozwoju Firmy XYZ Sp. z o.o……….. 37 Podsumowanie i…

Logistyka odwrotna na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp………….4 Rozdział I Pojęcie logistyki odwrotnej 1.1. Przedmiot, cele i zadania logistyki odwrotnej…………. 8 1.2.1. Odpady komunalne…………. 17 1.2.2. Odpady przemyslowe…………. 21 1.2.3. Odpady medyczne ………….23 1.2.4. Odpady niebezpieczne…………. 24 1.3. Zadania logistyki zwrotnej w systemach gospodarki odpadami…………. 27 1.3.1. Zadania logistyki zwrotnej w zakresię wywozu odpadów…………. 27 1.3.2. Zadania logistyki zwrotnej w systemach ponownego uzycia odpadów…………. 31 1.3.3. Zadania logistyki zwrotnej w systemach ponownego wytworzenia…………. 35 1.3.4. Zadania logistyki zwrotnej w systemach recyklingu…………. 39 Rozdział II Procesy logistyczne, istota, rodzaje, zarządzanie 2.1. Podejscie procesowe…………. 45 2.1.1. Definicja i podzial procesu logistycznego…………. 46 2.1.2. Podejscie procesowe we wspólczesnych koncepcjach…………. 48…

Udział logistyki w internacjonalizacji przedsiebiorstw Unii Europejskiej – ze szczególnym uwzglednieniem roli centrów logistycznych

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział 1 Miejsce logistyki miedzynarodowej w procesię integracji przedsiebiorstw unii europejskiej 1.1. Istota i pojecie logistyki miedzynarodowej…………5 1.2. Internacjonalizacja logistyki jako konsekwencja internacjonalizacji przedsiebiorstw…………9 1.3. Logistykochlonnosc euroregionów………… 15 1.4. Logistyka miedzynarodowa w polskich przedsiębiorstwach………… 19 Rozdział 2 Znaczenie centrów logistycznych w procesię internacjonalizacji unijnych przedsiebiorstw 2.1. Charakterystyka i czynniki sprzyjajace budowie centrów logistycznych………… 23 2.2. Europejskie doswiadczenia w budowie centrów………… 32 2.2.1. Wloskie centra logistyczne………… 34 2.2.2. Niemieckie centra logistyczne………… 36 2.3. Rozwój centrów logistycznych w Polsce w świetle internacjonalizacji polskiej gospodarki Rozdział 3 Spólka PKP CARGO S.A jako przyklad spedytora dzialajacego na rynku unii europejskiej………… 46 3.1. Ogólna…

Logistyczne aspekty zarządzania zapasami w firmie XYZ.

Przez administrator

Streszczenie. Wstęp…………..5 Cel i zakres pracy. Rozdział 1 .Logistyczne aspekty zarządzania zapasami…………8 3.1. Geneza i rozwój logistyki. 3.2. Podstawowe definicje logistyki. 3.3. Zalozenia i wlasciwosci logistyki. 3.4. Funkcjonalne systemy logistyki. 3.5. Koszty w systemie logistycznym. Rozdział 2.Charakterystyka wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego…………..27 Rozdział 3.Analiza logistyki zarządzania zapasami w wybranym przedsiębiorstwie produkcyjnym…………..32 5.1.Charakterystyka struktur logistycznych i procesów zarządzania zapasami. 5.2.Wnioski z analizy stanu dotychczasowego. Rozdział 4.Modernizacja logistyki zarządzania zapasami………….37 6.1.Usprawnienia w zakresię dostaw. 6.2.Utworzenie dzialu Centralnego Biura Zakupów. Rozdział 5.Oczekiwane efekty wynikajace z modernizacji systemu logistyki zarządzania zapasami. 7.1.Ocena efektów. Wnioski koncowe………….48 8.1.Ogólne podsumowanie. 8.2.Wnioski dotyczace opracowywanego problemu. 8.3.Wnioski dotyczace dalszych prac. Literatura……….58

Znaczenie logistyki zwrotnej we wspólczesnych lancuchach dostaw.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Podstawy zarządzania lancuchem dostaw 1.1. Pojęcie zarządzania lancuchem dostaw 1.2 Strategia i dzialalnosc firmy w zarządzaniu lancuchem dostaw 1.3. Rozwój teorii zarządzania lancuchem dostaw Rozdział 2 Systemy informatyczne wspomagajace wspólprace w lancuchach dostaw 2.1. Rodzaje relacji i współpracy w lancuchach dostaw 2.2. Technologie informatyczne w lancuchach dostaw Rozdział 3 Koncepcja logistyki zwrotnej 3.1. Zalozenia koncepcji logistyki zwrotnej 3.2. Determinanty rozwoju logistyki zwrotnej 3.3. Logistyka zwrotna w ujęciu globalnym 3.4. Rola i zadania centrów logistycznych w lancuchach dostaw 3.5 Koncepcja logistyki zwrotnej w ujęciu amerykanskim 3.6. Logistyka utylizacji odpadów jako logistyka zwrotna w ujęciu europejskim 3.7. Logistyka zwrotna…

Ocena działalności centrów logistycznych w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I 1.1 Przedmiot i cel badan. 1.2 Pytania badawcze……….6 1.3 Metody badan……….7 1.4 Organizacja badan……….8 Rozdział II Charakterystyka i rodzaje sieci logistycznych. 2.1 Pojęcie, cechy i rodzaje lancucha dostaw……….9 2.2 Centra logistyczne……….23 2.2.1 Definicja……….23 2.2.2 Podzial centrów logistycznych, ich rola i funkcje……….26 Rozdział III Znaczenie centrów logistycznych w realizacji procesów logistycznych w krajowym systemie logistycznym. 3.1 Wezel logistyczny w krajowym systemie……….29 3.2 Kryteria wyboru centrum logistycznego przez przedsiębiorstwa……….31 3.4 Metody modelowania sieci logistycznej……….33 Metoda siatki ……….33 Model DISPLAN………. 38 Metoda WKP ……….39 Rozdział IV Centra logistyczne W Polsce. 4.1 Struktura i organizacja centrów logistycznych w Polsce………. 42 4.1.1…

Możliwościi ograniczenia systemów monitorowania ruchu statków.

Przez administrator

Wykaz skrótów uzytych w pracy………..9 Wstęp………..11 Rozdział 1 Systemy monitorowania ruchu statków w infrastrukturze morskiej 1.1 Istota oraz podstawy prawne sluzb monitorujacych ruch statków………..14 1.1.1 Sluzby kontroli ruchu VTS………..14 1.1.1.2 Systemy zarządzania i kontroli ruchu statków VTMS………..15 1.1.2 System monitoringu ruchu statków i informacji VTMIS………..16 1.1.2.1 System monitoringu ruchu statków i informacji Unii Europejskiej ………..17 1.2 Wyposazenie w strukturze monitoringu ruchu statków ………..18 Rozdział 2 Możliwościsystemów monitorowania ruchu statków 2.1 Charakterystyka VTS ………..23 2.1.1 Systemy oferowanych uslug ………..24 2.1.2 System zarządzania ruchem statków VTMS ………..27 2.1.3 Funkcjonowanie VTS ………..29 2.1.4 MożliwościVTS w prewencji wypadków morskich. ………..30 2.1.5 Systemy i srodki…