Kategoria: Logistyka

Prace z dziedziny Logistyka . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Rozwój rynku usług logistycznych w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……….6 Rozdział I. Znaczenie i rola usług logistycznych. 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej……….8 1.2. Outsourcing jako źródłopopytu na usługi logistyczne……….14 1.3. Funkcje i rola operatorów na rynku usług logistycznych……….19 Rozdział II. Analiza rynku usług logistycznych w Polsce. 2.1. Determinanty rozwoju rynku usług logistycznych w Polsce……….25 2.2.Kierunki rozwoju rynku usług logistycznych po wejściu Polski do Unii Europejskiej ……….32 2.3. Liderzy polskiego rynku usług logistycznych, specyfika działalności ……….39 Rozdział III. Perspektywy rozwoju rynku usług logistycznych w Polsce. 3.1. Trendy rozwojowe na rynku usług logistycznych w Europie……….46 3.2. Jakość i kompleksowosc usług operatora logistycznego w Polsce……….55 3.3. Wpływ nowoczesnych technik i technologii…

Marnotrawstwo jako problem zarządzania logistyka.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Zarządzanie logika w przedsiębiorstwie. 1.1. Istota i obszary zarządzania…….. 6 1.2. Pojęcie i rodzaje logistyki ……..7 1.3. Zarządzanie logistyka ……..10 1.3.1. Przeglad definicji ……..10 1.3.2. Lancuch logistyczny ……..11 1.3.3. Lancuchy dostaw ……..13 1.4. Znaczenie logistyki w przedsiębiorstwie…….. 14 Rozdział II. Marnotrawstwo jako problem zarządzania logistyka. 2.1. Rodzaje marnotrawstwa…….. 18 2.2. Just in time…….. 20 2.3. Mapowanie strumienia wartosci ……..23 2.4. Kanban ……..26 2.5. Kaizen…….. 27 2.6. Znaczenie eliminacji marnotrawstwa w przedsiębiorstwie……..28 Rozdział III. Metodologia i analiza badan wlasnych. 3.1. Przedmiot, cel, zakres i metoda badan…….. 37 3.2. Wyniki badan ……..38 3.3. Wnioski z przeprowadzonych badan ……..42 Zakończenie……….44…

Obsługa klienta w sprzedaży usług transportowych na podstawie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp………. 3 Rozdział I Obsługa klienta w logistyce 1.1. Definicja logistycznej obslugi klienta ………. 5 1.2. Elementy obslugi klienta ………. 10 1.3. Mierniki obslugi klienta ……….15 1.4. Logistyczna obsługa klienta w uslugach transportowych ……….19 1.5. Analiza zintegrowanych systemów przeplywu informacji w aspekcie obslugi klienta ……….21 Rozdział II Logistyka obslugi klienta w sprzedaży usług transportowych 2.1. Przedtransakcyjne elementy logistycznej obslugi klienta ……….27 2.2. Transakcyjne elementy logistycznej obslugi klienta ……….30 2.3. Potransakcyjne elementy logistycznej obslugi klienta ……….39 2.4. CRM – Zarządzanie relacjami z klientem ……….41 Rozdział III Obsługa klienta w sprzedaży usług transportowych na przykładzie firmy XYZ 3.1. Charakterystyka firmy ……….47 3.2.…

Koncepcja wdrozenia systemów Automatycznej Identyfikacji w hurtwoni medycznej.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Systemy automatycznej identyfikacji –ogólna charakterystyka 1.1. Techniki automatycznego gromadzenia informacji w systemach komputerowych 1.1.1. Kody kreskowe 1.1.1.1 Historia wdrazania kodów kreskowych 1.1.1.2 Europa a kody kreskowe 1.1.1.3 EAN 8, 13 oraz 128-popularne kody kreskowe 1.1.1.4 Klasyfikacje i rodzaje kodów kreskowych 1.1.2. RFID 1.1.2.1 Historia systemu RFID 1.1.2.2 Elementy skladowe sytemu RFID 1.1.2.3 Identyfikator w systemie RFID 1.1.2.4 Czytnik (dekoder) w systemie RFID 1.1.2.5 Oprogramowanie czytnika w systemie RFID 1.1.2.6 Przeznaczenie oraz zalety technologii RFID 1.1.2.7 Mozliwosci, perspektywy oraz ograniczenia w implementacji RFID 1.1.3. Sterowania glosem 1.1.3.1 Historia systemów sterowanych glosem 1.1.3.2 Elementy skladowe systemów sterowania glosem 1.1.3.3…

System dystrybucji i jego organizacja na przykładzie Grupy Zywiec S.A.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Dystrybucja towarów w marketingu i logistyce 1.1. Istota i funkcje dystrybucji 1.2. Miejsce dystrybucji w systemie marketingowym przedsiębiorstwa 1.3. Kanały dystrybucji i ich charakterystyka 1.4. Posrednicy handlowi i ich rola w kanalach dystrybucji 1.5. Fizyczny przeplyw produktów w kanale dystrybucji Rozdział 2. Systemy i strategie dystrybucji towarów 2.1. Podstawowe strategie dystrybucji, pojecie i elementy 2.2. Przeslanki tworzenia strategii dystrybucji 2.3. Zakres i kryteria wyboru kanalów dystrybucji 2.4. Konflikty miedzy uczestnikami kanalów dystrybucji 2.5. Proces planowania i organizacji strategii dystrybucji przedsiębiorstwa Rozdział 3. Charakterystyka działalności firmy 3.1. Struktura grupy zywiec i charakterystyka jej podstawowej dzialalnosci 3.2. Pozycja grupy…

Elektroniczne gieldy transportowe jako sposób optymalizacji procesu transpotu

Przez administrator

Wstęp ………..2 Rozdział 1. Transport 1.1. Pojęcie transportu i jego rozwój ………..3 1.2. Podzial transportu ………..10 1.3. Rola i znaczenie transportu w gospodarce ………..13 1.4. Transport w Polsce i Unii Europejskiej……….. 19 Rozdział 2. Optymalizacja procesu transportu w przedsiębiorstwie 2.1. Transport jako proces w przedsiębiorstwie……….. 26 2.1.1. Proces transportu w przedsiębiorstwie nietransportowym ………..28 2.1.2. Proces transportu w przedsiębiorstwie transportowym ………..32 2.2. Optymalizacja w procesię transportu ………..35 2.2.1. Optymalny wybór partnera realizujacego proces transportu ………..36 2.2.2. Planowanie optymalnej trasy ………..38 2.2.3. Optymalizacja pustych przebiegów ………..40 2.2.4. Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności firmy transportowej ………..41 Rozdział 3. Elektroniczne gieldy transportowe 3.1. Pojęcie i…

Analiza procesu obslugi klienta w porcie lotniczym Kraków – Balice

Przez administrator

Wstęp…………2 Rozdział I Aspekty transportu lotniczego 1.1 Pojęcie transportu lotniczego………. 5 1.2 Charakterystyka i funkcje transportu………. 8 1.3 Ekonomika transportu lotniczego………. 12 1.4 Struktura lotnisk w Polsce ……….15 Rozdział II Charakterystyka obslugi klienta 2.1 Pojęcie i znaczenie logistycznej obslugi klienta………. 18 2.2 Elementy obslugi klienta ……….25 2.3 Strategie obslugi klienta ……….28 2.4 Efektywna obsługa klienta ……….32 Rozdział III Charakterystyka portu lotniczego Kraków – Balice 3.1 Glówne porty lotnicze w Polsce ……….35 3.2 Budowa i charakterystyka portu lotniczego Balice ……….41 3.3 Polscy przewoznicy lotniczy………. 43 3.4 Wybrane problemy transportu lotniczego w Polsce………. 50 Rozdział IV Badanie obslugi klienta w porcie lotniczym…

Rynek usług przewozów pasazerskich transportu drogowego w województwie pomorskim.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Rynek usług transportowych w Polsce. 1.1. Pojęcie rynku transportowego………5 1.2. Czynniki rynku transportowego………13 1.3. Konkurencja w transporcie drogowym………20 Rozdział II. Wpływ obslugi usług przewozów pasazerskich transportu drogowego na potrzeby przewozowe w Polsce. 2.1. Pojęcie oraz rodzaje potrzeb przewozowych………24 2.2. Infrastruktura pasazerskiego transportu drogowego i komunikacji miejskiej………32 2.3. Środki pasazerskiego transportu drogowego i komunikacji miejskiej………39 2.4. Zasady formalno – prawne funkcjonowania pasazerskiego transportu drogowego w Polsce……… 48 Rozdział III. Pasazerski transport drogowy w województwie pomorskim. 3.1. Struktura administracyjno – gospodarcza województwa pomorskiego………60 3.2. Organizacja transportu pasazerskiego drogowego w województwie pomorskim 72 3.3. Możliwościrozwoju pasazerskiego transportu drogowego w województwie…

Zarządzanie transportem drogowym w kontekscie aspektów podejmowania decyzji o budowie obwodnic.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Zarządzanie transportem. 1.1. Istota i pojecie transportu…………7 1.2. Podzial transportu jego rodzaje i charakterystyka…………14 1.3. Zalety i wady transportu …………18 1.4. Rola i znaczenie transportu drogowego dla gospodarki …………23 Rozdział II. Obwodnice jako rozwiazania problemu drogowego 2.1. Charakterystyka i znaczenie obwodnic …………27 2.2. Przeslanki wpływajace na podjecie decyzji o budowie obwodnicy …………29 2.3. Obwodnice i drogi zbiorcze …………32 2.4. Wpływ budowy obwodnic na środowisko …………36 Rozdział III. Analiza budowy obwodnicy w Dolinie Rospudy w kontekscie procesu podejmowania decyzji. 3.1. Charakterystyka problemu …………44 3.2. Wady i zalety wariantów omawianej obwodnicy…………47 3.3. Rozwazania społeczne i propozycja autorska…………55 Podsumowanie …………61…

Transport miedzynarodowy samochodowy, jako ogniwo lancucha dostaw

Przez administrator

Wstęp. Zagadnienia wstepne Rozdział I Podstawowe zagadnienia z transportu samochodowego i logistyk 1.1.Pojęcie transportu i usługi transportowej 1.2.Transport miedzynarodowy i jego rodzaje 1.3.Charakterystyka i znaczenie transportu samochodowego 1.4.Charakterystyka procesów transportowych z wykorzystaniem elementów logistyki 1.5.Istota i zakres logistyki dystrybucji oraz klasyfikacja kanalów dystrybucji. Rozdział II Metodologia badan wlasnych 2.1.Przedmiot i cel badan 2.2.Problemy i hipotezy pracy 2.3.Metody, techniki i narzedzia badawcze 2.4. Opis grupy badanej i terenu badan Rozdział III Transport miedzynarodowy samochodowy jako ogniwo lancucha dostaw w świetle wyników badan wlasnych 3.1.1 Analiza wyników badan Zakończenie Bibliografia Spis wykresów Zalacznik (wzór ankiety)

Przyklady zastosowania europejskich norm zarządzania srodowiskowego w firmach logistycznych

Przez administrator

Wstęp ………..4 Rozdział I Podstawowe Pojecia i Definicje Zarzadzania Srodowiskowego 1.1.Przyklady definicji na podstawie regulacji europejskich………..6 1.2.PN-EN ISO 14001………..7 1.3.EMAS (Eco-Management and Audit Scheme)………..12 Rozdział II Systemy zarządzania srodowiskowego 2.1.Systemy zarządzania srodowiskowego a regulacje prawne………..20 2.2.Systemy zarządzania srodowiskowego w gospodarce swiatowej………..23 2.3.Systemy zarządzania srodowiskowego w Polsce………..26 Rozdział III Wdrazanie norm srodowiskowych w firmach logistycznych 3.1.Przeslanki podjecia decyzji o wdrozeniu Systemu Zarzadzania Srodowiskowego ………..30 3.2.Ogólne szkolenie pracowników w zakresię Systemu Zarzadzania Srodowiskowego ………..33 3.3.Opracowanie dokumentacji……….. 33 3.4.Audity wewnetrzne i zewnetrzne ………..38 3.5.Zakończenie wdrazania Systemu Zarzadzania Srodowiskowego oraz certyfikacja i uzyskanie certyfikatu……….. 41 Podsumowanie………..57 Bibliografia………..60 Tabele ………..61 Rysunki ………..61 Spis zalaczników………..62

Finansowanie zapasów w przedsiębiorstwie na podstawie przedsiębiorstwa XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Przedsiebiorstwo 1. Pojęcie przedsiębiorstwa 2. Klasyfikacja przedsiebiorstw 3. Cele przedsiębiorstwa Rozdział II Zarządzanie zapasami i ich finansowanie w przedsiębiorstwie 1. Pojęcie kapitału obrotowego 2. Pojęcie i rodzaje zapasów 3. Wystepowanie zapasów w przedsiębiorstwie 4. Cele zarządzania zapasami 5. Strategie i metody zarządzania zapasami 6. Finansowanie zapasów w przedsiębiorstwie Rozdział III Analiza zródel finansowania zapasów w przedsiębiorstwie XYZ 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ 2. Analiza zarządzania zapasami w XYZ 3. Analiza finansowania zapasów w XYZ Zakończenie Bibliografia Spis tabel Spis wykresów

Logistyczna obsługa klienta na podstawie elektromarketu XYZ

Przez administrator

Wstęp…………. 3 Rozdział I. Wybrane zagadnienia logistycznej obslugi klienta 1.1. Definicja i znaczenie logistycznej obslugi klienta…………. 4 1.2. Standardy logistycznej obslugi klienta…………. 12 1.3. Wybrane metody zdefiniowania wlasciwego poziomu obslugi klienta…………. 14 Rozdział II. Ogólna charakterystyka firmy XYZ 2.1. Funkcjonowanie Organizacji…………. 20 2.2. Podstawowe zadania realizowane przez elektromarkety XYZ ………….27 2.3. Gospodarka towarem w firmie XYZ ………….33 Rozdział III. Analiza logistycznej obslugi klienta w elektromarkecie XYZ. 3.1. Ocena logistycznej obslugi klienta ………….35 3.2. Analiza bledów…………. 39 3.3. Możliwościusprawnienia systemu logistycznej obslugi klienta ………….42 Zakończenie…………. 44 Bibliografia ………….45 Spis rysunków…………. 46

Logistyka odpadów.

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I Charakterystyka odpadów. 1.1. Definicja odpadów………..6 1.2. Klasyfikacja odpadów………..11 1.3. Źródła powstawania odpadów………..19 1.4. Regulacje prawne w zakresię gospodarowania odpadami………..24 Rozdział II Sposoby postępowania z odpadami. 2.1. Recykling………..30 2.2. Metody termiczne utylizacji odpadów………..36 2.3. Procesy biologiczne i biologiczno-mechaniczne przeksztalcania odpadów………..41 2.4. Odzysk energii z odpadów………..45 Rozdział III System logistyczny odpadów. 3.1. Logistyka odpadów jako element systemu logistycznego………..50 3.2. Podsystemy w logistyce odpadów………..66 Zakończenie………..75 Bibliografia………..77 Spis rysunków………..80 Slowa kluczowe………..80 Dziedzina pracy………..80

Logistyczne aspekty dystrybucji produktów spozywczych

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Dystrybucja jako dzialalnosc logistyczna wspólczesnych przedsiebiorstw produkcyjnych – zalozenia teoretyczne 1.1. Pojęcie i funkcje dystrybucji ………..6 1.2. Typy kanalów dystrybucji ………..11 1.3. Wybór kanalu dystrybucji ………..15 1.4. Uczestnicy kanalów dystrybucji ………..21 1.5. Wspólpraca i źródła konfliktów w kanale dystrybucji……….. 29 1.6. Wnioski ………..35 Rozdział 2. Charakterystyka rynku produktów spozywczych w Polsce 2.1. Charakterystyka przedsiebiorstw branzy spozywczej ………..36 2.2. Struktura produkcji sprzedanej wedlug wielkosci firm i form wlasnosci ………..39 2.3. Wielkosc i struktura zatrudnienia w sektorze spozywczym ………..41 2.4. Wnioski ………..45 Rozdział 3. Działalność badanych firm w zakresię usług logistycznych w sferze dystrybucji 3.1. Analiza i ocena podstawowych…

Jednostka kontenerowa w transporcie miedzynarodowym

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział 1. Charakterystyka kontenerowej jednostki ladunkowy 1.1. Pojęcie kontenera………. 5 1.2. Klasyfikacja i rodzaje kontenerów………. 8 1.3. Oznakowanie kontenerów………. 21 Rozdział 2. Miedzynarodowy transport kontenerowy 2.1. Istota transportu kontenerowego………. 31 2.2. Praca transportu kontenerowego………. 35 2.3. Wymagania techniczno-prawne w transporcie kontenerowym ……….39 Rozdział 3. Transport kontenerowy w wybranych galeziach transportu 3.1. Transport multimodalny ……….47 3.2. Kontenery w transporcie drogowym i kolejowym ……….52 3.3. Kontenery w transporcie morskim ……….56 Podsumowanie………. 63 Bibliografia ……….67 Wykaz rysunków, tabel i fotografii………. 68

Zarządzanie procesami logistyki produkcji wspierane zintegrowanym systemem informatycznym

Przez administrator

Wykaz wazniejszych skrótów i akronimów……….5 Wprowadzenie Wstęp………. 6 Rozdział 1 Analiza literatury 1. Podstawowe zagadnienia zwiazane z logistyka 1.1 Istota, rodzaje i funkcje logistyki………. 8 1.2 Logistyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym ……….12 1.3 Strategie logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym………. 16 2. Informatyka z zarządzaniu logistycznym ……….23 2.1 Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym przedsiebiorstw ……….23 2.2 Struktura i zakres zintegrowanych systemów informatycznych ……….26 3. Charakterystyka wybranych systemów informatycznych znajdujacych zastosowanie w zarządzaniu logistycznym przedsiebiorstw………. 30 3.1 Planowanie zapotrzebowania materialowego MRP II ……….30 3.2 Planowanie zasobów przedsiębiorstwa ERP………. 31 3.3 Planowanie zapotrzebowania dystrybucji DRP ……….32 3.4 Zarządzanie relacjami z klientami CRM ……….32 3.5 Zarządzanie…

Analiza i ocena systemów wspomagajacych zarządzanie gospodarka materialowa na przykładzie przedsiębiorstwa 'XYZ’

Przez administrator

Wstęp …………3 Rozdział I Istota logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwie 1.1. Znaczenie logistyki zaopatrzenia w lancuchu dostaw………… 5 1.2. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie …………8 Rozdział II Zarządzanie procesem zakupu 2.1. Organizacja procesu zakupów …………15 2.2. Analiza rynku zaopatrzenia …………17 2.3. Kryterium wyboru dostawcy …………18 2.4. Proces negocjacji ceny …………19 Rozdział III Magazynowanie – organizacja przeplywu materialu 3.1. Charakterystyka procesu magazynowania………… 22 3.2. Planowanie potrzeb materialowych w firmie………… 27 3.3. Dokumentacja magazynowa …………28 3.4. Zarządzanie zapasami w firmie …………29 Rozdział IV Koszty logistyczne zwiazane z zaopatrzeniem 4.1. Wpływ kosztów logistycznych zaopatrzenia na przedsiebiorstwo………… 33 4.2. Kalkulacja kosztów w przedsiębiorstwie …………35 4.3. Analiza kosztów…

Cyfrowe systemy trankingowe – analiza porównawcza

Przez administrator

Rozdział 1. Tranking cyfrowy 1.1 Pojęcie trankingu ………. 6 1.2 Klasyfikacja systemów trankingowych ………. 8 1.3 Systemy trankingowe a technologia cyfrowa ………. 9 Rozdział 2. Charakterystyka wybranych standardów cyfrowych systemów trankingowych 2.1 Tetra ………. 11 2.1.1 Architektura i interfejsy systemu TETRA ………. 11 2.1.2 Interfejs radiowy ………. 13 2.1.3 Organizacja kanalów logicznych ………. 14 2.1.4 Kodowanie i transmisja glosu ………. 16 2.1.5 Uslugi transmisji glosu i danych ………. 17 2.1.6 Tryby komunikacji w systemie TETRA ………. 18 2.1.7 Bezpieczenstwo w systemie TETRA ……….20 2.1.8 Przyszłość standardu TETRA ………. 21 2.2 APCO Project 25 ………. 23 2.2.1 Ogólny model systemu P25…

Ewolucja systemów informatycznych sterujacych przedsiebiorstwem

Przez administrator

Wprowadzenie……….. 3 Rozdział 1. Aspekty informacyjne i decyzyjne informatycznych systemów zarządzania logistyka 1.1. Istota informacji i rola zasobów informacyjnych w przedsiębiorstwie ………..5 1.2. Informacje a podejmowanie decyzji……….. 6 1.3. System informacyjny a system informatyczny……….. 8 Rozdział 2. Istota informatycznych systemów zarządzania logistyka 2.1. Systemy informatyczne (kryteria klasyfikacji) ………..12 2.2. Ewolucja i zastosowanie systemów informatycznych zarządzania logistyka………..14 2.3. Oddzialywanie informatycznych systemów zarządzania na organizacje……….. 17 Rozdział 3. Wykorzystywanie technologii informatycznych w transformacji zarządzania przedsiebiorstwem 3.1. Zastosowanie pojedynczych aplikacji IT ………..19 3.2. Integracja technologii informatycznych wewnatrz przedsiębiorstwa……….. 20 3.3. Reorganizacja procesów biznesowych i sieci gospodarczych……….. 21 Rozdział 4. Zakres i struktura zintegrowanego…

Ocena i doskonalenie wybranych procesów logistycznych z wykorzystaniem FMEA.

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział 1. FMEA – Informacje ogólne 1.1. Podstawowe zalozenia FMEA (Failure Mode and Effects Analysis)………….. 5 1.2. Rodzaje FMEA………….. 8 1.3. Cele i korzysci wynikajace ze stosowania FMEA………….. 14 Rozdział II Proces logistyczny oraz analiza FMEA 2.1. Etapy analizy FMEA …………..19 2.2. Przyklad zastosowania metody …………..23 2.3. Przeprowadzenie analizy potencjalnych wad………….. 32 2.4. Zasoby oraz rola zespolu …………..36 Rozdział III Projektowanie dzialan doskonalacych 3.1. Doskonalenie poprzez prewencje…………..46 3.2. Doskonalenie poprzez kontrole…………..50 3.3. Raportowanie stanu zagrozen…………..53 3.4. Analiza Pareto…………..55 3.5. Histogramy…………..59 Zakończenie…………..66 Bibliografia…………..68 Spis tabel/ rysunków …………..69

Analiza lancucha wartosci na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ.

Przez administrator

Wstęp……… 4 Rozdział I Analiza strategiczna jako narzedzie zarządzania strategicznego przedsiebiorstwem 1.1. Istota i rodzaje przedsiebiorstw……… 6 1.2. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem……… 9 1.3. Strategia przedsiębiorstwa ………14 1.4. Pojęcie i zakres analizy strategicznej ………17 1.5. Znaczenie analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiebiorstwem ………18 Rozdział II Analiza lancucha wartosci przedsiębiorstwa produkcyjnego. 2.1. Koncepcja sciezki ekonomicznej……… 21 2.2. Metodyka analizy lancucha wartosci ………22 2.3. Funkcje podstawowe i pomocnicze w przedsiębiorstwie produkcyjnym……… 25 2.4. Korzysci wynikajace z analizy lancucha wartosci ………28 Rozdział III Lancuch wartosci w firmie XYZ sp. z o.o. 3.1. Przedmiot, cel i zakres badan ………30 3.2. Metoda badan ………33 3.3. Wyniki badan…

Infrastruktura transportu lotniczego w turystyce krajowej.

Przez administrator

Wstęp Cel i zakres, material i metodyka pracy 1.1 Cel i zakres pracy 1.2 Material i metodyka pracy Rozdział 1. Transport lotniczy i jego infrastruktura 2.1 Pojęcie transportu lotniczego 2.2 Struktura lotnisk w Polsce 2.2.1 Lotniska o znaczeniu centralnym 2.2.2 Lotniska o znaczeniu regionalnym 2.2.3 Lotniska o znaczeniu lokalnym 2.3 Infrastruktura 2.3.1 Infrastruktura liniowa 2.3.2 Infrastruktura punktowa Rozdział 2. Zagadnienia organizacyjne transportu lotniczego w Polsce 3.1 Struktura organizacyjna transportu lotniczego 3.2 Oferowane uslugi 3.2.1 Oferty lotów do miejsc atrakcyjnych turystycznie 3.2.2 Inne uslugi Rozdział 3. Krajowy transport lotniczy 4.1 Przygotowanie lotnisk wojskowych na potrzeby turystyki 4.2 Przewozy pasazerów w krajowym…

Pomiar i analiza czasu zamówien i dostaw w sklepach wielkopowierzchniowych, jako wskaznik efektywnosci logistycznych systemów dostaw

Przez administrator

Wstęp…………. 4 Cel i zakres pracy…………. 6 Rozdział 1 Zapasy w systemie logistycznym. 3.1. Zapasy – definicja………….7 3.2. Metody zarządzania zapasami…………. 9 3.2.1. Metoda ABC i XYZ…………. 9 3.2.2. Model optymalnej wielkosci zamówienia…………. 11 3.3. Modele sterowania zapasami…………. 13 3.3.1. Model poziomu zamawiania…………. 13 3.3.2. Model cyklu zamawiania…………. 17 3.4. Opakowania – funkcje, podzial, rodzaje opakowan………….18 3.5. Koszty zapasów………….24 Rozdział 2 Logistyka zaopatrzenia. 4.1. Zaopatrzenie i jego zadania…………. 27 4.2. Zwiazek transportu w lancuchu dostaw…………. 30 4.3. Szczególne znaczenie zapasów w logistyce zaopatrzenia. Koncepcje zarządzania zapasami : just in time, MRP, DRP, DPM…………. 32 4.3.1. Koncepcja zarządzania zapasami „just in…

Analiza i ocena działalności centrum dystrybucyjnego Tesco

Przez administrator

Wstęp …………. 2 Rozdział 1. Centrum dystrybucji jako obiekt logistyczny 1.1 Definicja i rodzaje centrów dystrybucji …………. 4 1.2 Podstawowe modele fizycznej dystrybucji towarów …………. 7 1.3 Infrastruktura wykorzystywana w centrach dystrybucji ………….11 1.4 Problemy lokalizacji centrów dystrybucji w sieci dostaw …………. 15 Rozdział 2. Wybrane aspekty obslugi logistycznej z uwzglednieniem specyfiki sektora FMCG 2.1 Wymagania branzy FMCG w zakresię obslugi logistycznej …………. 20 2.2 Czynniki wpływajace na wybór dostawców ………….25 2.3 Obsługa magazynowa …………. 29 2.4 Obsługa zamówien klientów ………….33 2.5 Wybrane koncepcje redukcji zapasów ………….36 Rozdział 3. Charakterystyka centrum dystrybucyjnego sieci handlowej Tesco 3.1 Historia rozwoju i podstawy…