Marketing usług na przykładzie Zakladu Energetycznego
Wstęp…………4 Rozdział I. Znaczenie instrumentów marketingu w uslugach 1.1 Definicje i charakterystyka uslug………… 6 1.2. Koncepcje marketingu – mix …………14 1.2.1. Marketing-mix – koncepcja czteroelementowa………… 15 1.2.2. Marketing-mix – inne koncepcje………… 17 1.3. Wspólzaleznosc instrumentów wystepujacych w marketingu-mix …………22 1.4. Miejsce i funkcje poszczególnych elementów marketingu-mix w marketingowej strategii firmy uslugowej………… 27 1.4.1. Usluga jako produkt………… 27 1.4.2. Ceny uslugi …………31 1.4.3. Dystrybucja …………32 1.4.4. Promocja w uslugach …………33 1.4.5. Ludzie …………34 Rozdział II. Zaklad Energetyczny XYZ jako podmiot rynku 2.1. Rys historyczny …………37 2.2. Struktura organizacyjna Zakladu Energetycznego XYZ …………42 2.3. Rynek Zakladu Energetycznego XYZ …………45 2.3.1. Produkt i…